Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Forgotten Realms - komentarze. |
Która postać powinna dostać pokojowego Nobla? |
Altruista - za głoszenie ideałów zjednoczonego świata i rozwiązanie problemów dla pokoju (np. sprawa Mishtan). |
|
10% |
[ 4 ] |
Caladan - za wkład w rozwój technologii, handlu, nauk ekonomicznych oraz dialogu między nacjami (tzw. sojusz caladański). |
|
8% |
[ 3 ] |
Costly - jest czarny i jest rzecznikiem pokoju. |
|
48% |
[ 18 ] |
Daerian - za gloszenie ideałów zjednoczonego Faerunu i pracę nad zapewnieniem pokoju. |
|
10% |
[ 4 ] |
Velg - za pracę nad pokojowym zjednoczeniem Faerunu (sprawa Nimbralu) i zakończenie udziału Bractwa w wojnie. |
|
10% |
[ 4 ] |
Lazarus - za pracę na rzecz wolnej Halruy i godności Halruańczyków. |
|
10% |
[ 4 ] |
|
Głosowań: 37 |
Wszystkich Głosów: 37 |
|
|
|
Wersja do druku |
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 03-09-2009, 18:02
|
|
|
Caladan - cała sytuacja z pojedynkiem miała być wykasowana i zamieniona na inna - jak pisałem, czekałem na zmianę posta Karela, aby dostosować swój. W skrócie - działasz całkowicie przeciwko ustaleniom z komentarzy. Ignorujesz także całkowicie możliwości cudzych postaci, chociażby fakt, że Endarion posiada: Cytat: | niezwykłą siłę woli i odporność magiczną |
Co więcej, zabiłeś postać, do której zabicia nie masz prawa zgodnie z ustaleniami dotyczącymi zasad (pisanych i niepisanych) MŚ.
Cytat: |
*b) Nie należy zabijać cudzych maskotek czyli postaci niezależnych towarzyszących niektórym użytkownikom i zwykle robiących coś obok. |
Jest to także wpisane w tzn. Złotych Zasadach:
Cytat: | 3) Zabrania się zabijania graczy i ich towarzyszy (chyba, że dana osoba sobie tego zażyczy)
|
Bardzo proszę o usunięcie tej części Twojego posta.
PS: Karel, usuwam całą część dotyczącą pojedynku ze swojego posta, czekam na Twój edit. W porządku, demoniczny wpływ zostaje, tylko jak mówiłem - to nadal czyni z Ciebie cel dla Endariona (przynajmniej w tym queście) z powodów RPGowych.
PS 2: Velg, słowo "realizm" faktycznie było źle dobrane :D - miałem na myśli oczywiście zachowanie względnej równowagi w mordowaniu się ^^'
PS 3: Zmodyfikowałem na szybko dane Endariona, aby były bardziej na czasie z aktualnym jego wizerunkiem. Proszę, przez tyle lat nieużywania zapomniałem w zasadzie o części charakteru dotyczącej bycia kobieciarzem... nie było jej w pierwotnej wizji postaci, a dodałem ją w zasadzie już po jego używaniu, w ramach zwiększenia jego komediowego aspektu... cóż, najprawdopodobniej wrócę do nich wkrótce w queście, jeśli będzie okazja. |
_________________
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 03-09-2009, 19:38
|
|
|
A mi się przypomniało, żeby coś Caladanowi zaznaczyć...
1. O żadnej iluzji mowy być nie może. Już magowie mają wysokie will save'y... A mam jeszcze beholdery, które są gwarancją prawdziwości.
2. Odteleportować się/uciec metodami podobnymi... Możecie... Zaklęcia wymiarowej kotwicy nie widać. Niemniej, wtedy cytadela dotrze na miejsce w kawałkach.
3. Ufam, że znasz ogólne moce beholderów. Ewentualnie... Opisać? :P |
_________________
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 03-09-2009, 20:20
|
|
|
Atak na Endariona zostanie zaniechany(zmienione, ale w przypadku odbycia pojedynku w tym Queście, wymyśle coś innego).
Velg;
-Wolałbym wiedzieć, Czy to Oko Tyrana, Matka Ula, Gauty, Beholdery dalszych rodzaji nie znam. Mają ataki typu Dezintregacja(najsilniejsze), Unieruchomienie, Rozproszenie magii,dominacja?
-Ten stary drakolisz to ten co myślę. Wiesz, o którego chodzi, bo on jest najbardziej neutralny jak kiedyś wynikało z jednego twojego postu. Jest to arcyważne. |
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 03-09-2009, 21:05
|
|
|
Dziękuję.
Z uwag - Daerian wykorzystał swe moce Wędrowca, choć ukrył je pod płaszczykiem zwykłej magii, aby zbytnio się nie ujawniać. Zakotwiczył on fortecę (choć nie jej załogę) dopóki nie zmieni zdania w danym miejscu pod względem możliwości podróży międzywymiarowych i teleportacji, choć oczywiście nadal może ona się przemieszczać konwencjonalnie.. |
_________________
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 03-09-2009, 21:09
|
|
|
1. Mają i mają jeszcze kilka innych np. Zamianę ciała w kamień. Pod każdym względem są to typowe beholdery z 3 ed. DND.
Niemniej na uwadze powinieneś mieć głownie 18 metrowy stożek antymagii z głównego oka. Ich formacja to istny ekran antymagiczny...
Oczywiście, czasem jeden na jakieś 0,5 sekundy mrugnie i pośle dezintegrację... W fortecę. Każda dezintegracja niszczy 3metrowy (czy 1,5m, nie pomnę) sześcian materii, a najczęściej strzelam w newralgiczne miejsca i fundamenty. Zniszczenia fortecy będą duże.
Oprócz tego, zakładam, że części w polu antymagii zmniejszają sterowność i ściągają fortecę w dół.
2. Tak, to ten. Najpotężniejszy ze smoków, swoją drogą. Jest leciutko po mojej stronie. Wkroczy do walki, jeśli:
- starcie skończysz zbyt szybko (gdyż chce zebrać trochę danych...) lub
- zastosujesz dziwne jednostki, np. pyłowe smoki; wtedy ruszy na te jednostki i zapewne zrobi wśród nich rzeź (skupi się tylko na nich), próbując ostawić kilka do badań; lub
- ktoś z Twoich rzuci nadzwyczajny czar - wtedy zaatakuje castera i nikogo więcej; lub
- wygrasz bitwę, a ktoś będzie ścigał beholdery (bo to jego mięcho...) lub
- ktoś, z kim nie walczy, zaatakuje go -generalna rzeź strony
To, że jest "mój" widać w dwóch aspektach - mojej strony nie zaatakuje poza ostatnim przypadkiem, a jakbym był śmiertelnie ranny, to mnie przechwyci i teleportuje do bazy. |
_________________
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 03-09-2009, 22:32
|
|
|
Kontynuując sprawę Endariona - prosiłbym o przedyskutowanie zakresu zdolności, ponieważ słyszę głosy (i sam dochodzę do podobnego wniosku), że w aktualnym wydaniu wyszedł mi bardziej niż przegięty - w mojej opinii problem tkwi w manipulacji cudzej energii, to się okazało bardziej niż "overpowered". W związku z tym planuje te opcję wywalić całkowicie, ograniczając ją jedynie do aspektów DnD.
Osłabiłem również Asura Strike w stosunku do oryginalnej wersji, usuwając część o automatycznej niemożliwości uniknięcia uderzenia.
Pocisk duchowy został sprowadzony do pięciu pocisków maksymalnie.
Aktualne możliwości Endariona obejmowałyby w przybliżeniu następujące opcje, przetworzone co nieco dla wykorzystania w formie narracyjnej:
- prawdziwe style walki
- zdolności mnicha z DnD
- zdolności mnicha z Ragnarok Online
- zdolności buddyjskie (to nie ma raczej większego znaczenia, to bardziej tzn. tło postaci)
- sztuki walki Celestial i Sidereal (Exalted)
PS: Z każdym kolejnym editem to brzmi coraz bardziej jak lista patchów do gry... XD |
_________________
|
|
|
|
|
Karel
Latveria Ruler
Dołączył: 16 Kwi 2009 Skąd: Who cares? Status: offline
Grupy: Syndykat WOM
|
Wysłany: 03-09-2009, 23:33
|
|
|
Czytając poprawiony opis muszę wyrazić swoje uznanie. Jednocześnie uznaję za śmieszny zbieg okoliczności że obaj posiadamy techniki celujące w serce ( Zabójcza dłoń w wypadku Endariona, Raimeiken w moim). Najprawdopodobniej wynika to stąd że opis NPCów czytałem dość pobieżnie. Tak czy siak poprawiło mi to humor. Jednocześnie sugeruję by mnich znalazł sobie jakieś rękawice :D |
_________________ "So come forth, Avenger. It is time to put our lingering dispute... to an end!"
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 04-09-2009, 08:56
|
|
|
Endarion może być taki(Niech rzadko coś takiego robi wobec ), ale nie przesadzac z pozostałymi zwykłymi Mnichami(przepakami i tak bedą). Serika wytłumaczyła wszystko co i jak w sprawie zabijania NPC.
Ogólne:
-Nie moge rzucac żadnych czarów destrukcyjnego chaosu na terenie Faerunie. Tak samo Czarodziciele. Również nie bede pożerał dusz. Teraz nie ma sensu.
-Duszoszydercy nie maja zdolności kierowania dusz na odległość. Muszą ją widzieć. Jedynie moga zjadac dusze istot słabszych( sw 9) Rzeczbiorac nie są jednostka bitewną, lecz pomocniczą . Byliby za potężni.
-Manipulatorzy nie moga sami tworzyć energii(ci byliby już grubo przesadzeni). Wyjątek ja i może jeden przyszły NPC.
-Pyłowe smoki ziona Szarym Ogniem(osłabia i rozprasza efekty.
-Smocza Brygada Zagłady nie bedzie brała udziału. Może jedynie 5- 10 sztuk pod koniec zabawy, ale nie tej. Od razu mówię, że są odporni na Mynthalowe wynalazki.
-Każdy Czarodziciel i Manipulator energiij est na poziomie Arcymaga, albo i wyżej.
Do bitwy:
Cytadela jest ośrodkiem badawczym
Nie wazne jaki będzie wynik. Ledwo kwiczy po sabotażu Velga. Nawet nie musicie jej dobijać;). Autodestrukcja.
Diabelski całun przestał działać na zewnątrz Cytadeli. Wewnatrz jest jeszcze. 80 % spodków nie działa.
Wększośc ludzi została ewakuowana
Wszystkie zdarzenia jakie nastapia bede miały uwarunkowania w wcześniejszych moich postach. Nie byłem sojuszów, więc dokładnie ich nie pisałem. Wszystko bedzie miało ręce i nogi. ;)
W Cytadeli sa pułapki xD
Każdy z mojej ekipy jes odporny na strach i czary umysłu. Psionika.
.............................. będzie wytłumaczone po poście
Cytadela ma ten sam system obronny, co Czarna Twierdza. Aczkolwiek nie działa za dobrze. działanie wygląda tak: Wrogowie sa teleportowani na zewnątrz, bo sonduje ich umysły, dusze i ciało(żadnych informacji i z tego nie ma) . Velgowi kiedys wspominałem na gg:)
BITWA
Reszta ekipy wczesniej ewakuaowała się wraz z sprzętem, dokumentami i badaniami.
Mega Niespodzianki
Cytadela jest odcięta od Faerunu, ale lepiej nie rzucac Czarów z domeny chaosu. Mocno jest nie stabilny Chaon( zródło chaosu z mojego świata)
Moja ekipa:
Ja- Ktoś musi dopilnowac porządku
Aton NPC- Strateg, Szermierz. Brak talentów magicznych.
Roar NPC- Bedzie wszystkich wkurzał
Gość specjalny NPC- Bedzie zastanwiał czemu ze mną wziął sojusz. Nie będzie brał na początku udziału. prawdopodnie wogóle. Zaleznie od sytuacji ruszy swoje cztery litery. Sprawdza mnie jak .
Gość specjalny nr 2 NPC- Zależy czy bede przegrywał. Namówiłem.
6 Pyłowych Smoków( pół nieumarłe)- Teleportacja(pył), Prawie całkowita odpornośc na magię(magia światła zadaje 60% obrażeń, na zwykłe żywioły nie są odporni, smoczy oddech jest dla nich grożny) i żywioły magiczne, bronie magiczne odpadają, ale zwykłe dadzą radę, ale nie zadadza za dużych obrażeń. Odpornośc na pociski, aura negatywnej energii, smoczy strach, szary oddech, wampiryczne zęby, które wyssysają energię zyciową, odpornosć na śmierć, strach i dominację itd. Przywódca potrafi wejśc ciało obcego smoka i go kontroluje na jakiś krótki czas. Mniejsza staty od smoków, obrażenia i KP, ale 100 % skutecznośc trafienia. odpornosć na odrzucenie nieumarłych czy jakoś tak.
Pyłowe koboldy i gobliny 300(pół nieumarłe).- słabosci podobne, ale dużo mniej są odporne na magię i żywioły, ale duże odpornosc na obrażenia fizyczne. Walcza zwykła bronią. Aura negatywnej energia, Odpornosć na pociski, strach smierć, dominacje itd. Mozna zranić magiczną bronią, ale musi być +2. Mięso armatnie xD.(pół goblin Incewind Dale 2, ale gorsze staty)
Umbrołaki 30- połaczenie cech Wiekszego łakowilka z Umbrowym kolosem plus Ochrona umysłu. ciosy potrafią Rozpraszac bariery magiczne.
5 Elitarnych Draxów(bez dowódcy) łącznie ich jest 13. Reszta jest kilka- kilkanaście leveli słabsza pod wzgledem Morituri i rzucania czarów magicznych. poziomy epickie- Mistrz Broni 7 poz, Czarownik mający dostęp do czarów ochronnych i wspomagających księgi magicznej do 8 poziomu DND 3,5 i 3,0. Odporności i regenarcję ( bez zwiększających sie statów) Morituri poziom LightBringer bez pozostałych ograniczeń. Aczkolwiek moga nosić jedynie Kolczugi i słabsze zbroje. nie korzystają z łuków http://chosenofmystra.net/forums/viewtopic.php?t=142
Uzbrojenie magiczne katany +5, które moga przekształcac sie na zwykłą broń niemagiczną. Kolczugi z zmodyfikowanego Mirithrilu,zwiększające odporności o 12(razem 50% na wszystko, Tarczowniki energetyczne, które chronią właściciela przed magicznymi efektami bojowymi i spowalniaja ataki.
4 Czarodzicele- odowiedniki "Czarodziciela z "Terrego Pratcheta". moga tworzyc energię w własnym zakresie , rzucają ile razy chcą i nie potrzebują żródła magicznego
4 Manipulatorzy energii- Nie mogą tworzyć energii, ale jak już jest stworzona energia . Moga nią robic co chcą. Stała ochrona przed energią i zywiołami.
4 Arcysztukcmistrzowie- Czarownicy, którzy moga rzucać czary kapłańskie, druidzkie, magiczne. związani są z żródłęm danego świata. Ograniczona ilośc rzucania czarów, ale szybko moga rzucać.
Duszoszyderca Imlon NPC wraz 14 medykami- opiekują się pod wzgledem medycznym i duchowym ekipę
4 Bajarzy- magowie dzwięku i uroków- Bardowie śpiewający pieśnie bitewne, albo syrenie zawołania, lub ataki głosowe Bansheee, ogłuszające, wyciszanie itd.
10 elitarnych łuczników z długimi łukami refleksyjnymi +1 Krwawej pięści- Wielostrzały(jedna strzała zamienia w 3), strzały mające właściwości przebicia, trucizny i rozproszenia magii. Szybki sztrzał, celnośc i pozosałe atuty związane z łucznictwem z DND 3.5 . Potrafią zamieniac swoje łuki w włocznie(Magia drewna i i metalu)
30 odważnych krasnoludów bitewnych- zwykli krasnoludzi wojownicy z z toporami i pawężami magicznym, które chronią przed strachem i dominacją
2 Arcydruidów Szamaragdowej Enklawy- jeden jest NPC.
To jest nasza poważniejsza pierwsza mała bitwa, więc prosiłbym o opisanie swoich wojsk dokładnie tak jak ja zrobiłem powyżej. Jak bedziecie uważać, że macie za słabą armię. Możecie jeszcze zmienić, ale prosiłbym, aby napisac tutaj zmianę. Wypisać NPC i imię osób, których nie można zabić, żeby nie było znowu kłótni. Poczekam z postem do weekendu. |
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 04-09-2009, 10:30
|
|
|
Skoro mamy to mniej więcej rozpisać według realiów DnD:
Stałe dla całego oddziału dzięki ochronnym pierścieniom i amuletom, lub zaklęciom w przypadku smoków:
Ochrona przed wyssaniem poziomu/cechy
Ochrona przed negatywną energią
Ochrona przed śmiercią
Swoboda ruchów
Osłona umysłu
Prawdziwe Widzenie
Kamień teleportacyjny - wykorzystuje moc Daeriana. Jendorazowe użycie, tylko przez osobę, do której został dostosowany. Wszystkie ulegną automatycznej dezaktywacji i znikną po zakończeniu bitwy.
Oddział:
Daerian - bardzo wkurzony i negatywnie nastawiony do przeciwnika. Co potrafi, zostało wspomniane. W tej chwili przede wszystkim chce zasięgnąć języka, co oznacza tymczasowe, a nie stałe eliminowanie każdego zagrożenia, jakie znajdzie się w zasięgu - przede wszystkim przy pomocy wyrzucania na plan więzienny lub stosowanie Uwięzienia.
Jeśli zaobserwuje zbytnie panoszenie się smoków pyłowych, prawdopodobnie poszatkuje je na strzępy, po czym zdezintegruje poszczególne elementy bez bawienia się w łapanie okazu do badań - jest zbyt wściekły.
Będzie także starał się ratować swoich towarzyszy, znajdujących się w zbyt wielkim niebezpieczeństwie - przerzucając ich natychmiast na podplan ewakuacyjny.
Miecz Pustka chroni go całkowicie przed wrogim wpływem na umysł, dzięki więzi psonicznej.
Oblodra - jeden z najpotężniejszych psoników w Krainach, jest tutaj by pomóc chronić oddziały przed wrogim wpływem.
Narthas - krasnoludzki nekromanta. Odziany w czarną zbroję płytową, epicki Blady Mistrz i Mistyczny Mędrzec, mistrz metamagii. Wspomniałbym też, że jest wytrzymalszy niż przeciętny epicki wojownik.
Hefajstos i dwa Starożytne Żmije - chyba nie wymaga komentarza.
30 zaprawionych w bojach wojowników - paladyni Mystry na epickim poziomie, z poziomami czarownika.
10 drowich wojowników - pochodzą z Bregan D'arthe i są również utalentowanymi psonikami.
2 arcymagów z Thay - nie muszę chyba mówić. Nekromanta i Mistrz Wywołań (Evocation)
10 magów - pięciu Czerwonych Magów i pięciu drowów. 9 poziom magii.
20 mnichów z osobistego oddziału Edariona - epiccy mnisi z DnD
Sigismund - Paladyn. Uczeń złotego smoka. Czarownik (9 poziom magii). Bard. Mistyczny Mędrzec.
Musze również wspomnieć o dość dużej ilości niespodzianek i magicznych przedmiotów, jakie posiada każdy członek zespołu - choć jest tego za dużo, aby to wypisywać. Wszyscy wiemy, jak w Forgotten Realms wygląda przeciętny poszukiwacz przygód, a co dopiero postacie z takimi możliwościami finansowo - badawczymi. |
_________________
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 04-09-2009, 14:34
|
|
|
Żeby nie było, stożek antymagii żadną osłoną nie jest - i przez to rozproszyć go nie można. Jedyną drogą do jego rozproszenia jest dziewięciopoziomowe Rozłączenie Mordenkainena, które poskutkuje jedynie na ułamek sekundy z powodu specyfiki umiejętności beholderów (to nie jest czar, raz rzucony i nieodnawiany... a ciągła właściwość wzroku), a daje jedynie 1% szans na poziom na skuteczne zadziałanie.
Ogólnie, zdolności, które będą zablokowane w polu antymagii:
- jakiekolwiek czary.
- smocze oddechy.
- aury.
- magiczność broni.
- regeneracja (oprócz Velgowej, ale to z powodów niezależnych).
- redukcja obrażeń.
- działanie prochu dymnego.
A oddziały:
I. Siły na miejscu.
Rhyald Darkspear - na dnd jestem nieźle rozzłoszczonym epickim wojownikiem i shapeshifter. Świetny jeździec. Chroniony przed efektami wpływającymi na umysł za pomocą pierścienia umysłowej tarczy. Niepodatny (jeśli nie chce być podatny) na efekty polimorfii i pokrewne. Oprócz tego - posiadam khopesh, który przy śmiertelnym ciosie chwyta dusze, uniemożliwiając wskrzeszanie. To tyle z większych itemów magicznych - mniejszych mam przy sobie pełno. Można założyć, że efekty analogiczne do
Daerian napisał/a: | Ochrona przed wyssaniem poziomu/cechy
Ochrona przed negatywną energią
Ochrona przed śmiercią
Swoboda ruchów
Osłona umysłu
Prawdziwe Widzenie |
z postu Daeriana stosują się również do mnie.
W każdym razie, nie będę rwać się do przodu - ale w przypadku jakiegoś śmielszego ataku jednostek latających, pośpieszę związać je walką. Po czym utłuc, rozrąbać, a rozćwiartowane ciało będzie całkiem niezłym żerem dla wron.
Fedor - zastępca dowódcy Gwardii Książęcej. Epicki wojownik - z tych bardzo wielkich, wytrzymałych i silnych. Na DnDkową mechanikę przeżyłby nawet upadek z drakolicza na tereny 300 metrów niżej (mniejsza z tym, że wiele życia by mu nie zostało...). Obłożony czarami ochronnymi - przeciw ingerencji w umysł oraz śmierci. I to tyle o nim.
Sammaster - wspomniany arcynekromanta Smoczego Kultu. Jak samo określenie mówi - epicki nekromanta. Ostatnio powrócił z badań. Nie jest wielką siłą ofensywną - niemniej radziłbym strzec się pozostawiania zbyt wielu zwłok (taaa... wiem, że w DnD nekromanci są słabsi niż kapłani przy kontrolowaniu umarłych, jednakże... to jeden z tego typu nekromantów, którzy lekceważą sobie ograniczenia z PG). Ponadto, jest istnym niszczycielem wszystkich istot umarłych, półumarłych i nieumarłych. Zwłaszcza nieumarłych smoków - co nie jest zadziwiające, zważywszy na fakt, że jest chyba największym ich znawcą w Kulcie Smoka, a najprawdopodobniej i w Faerunie.
Zapewne zainteresuje się pyłowymi - jako twórczymi przykładami istot nieumarłych.
A - i jeszcze jedno. Jest liczem. Przez to stosują się cechy nieumarłego.
Pełzająca Zagłada - o nim już było.
Isimud - przywódca Północnych Czarodziejów. Arcymag Untheru. Ogółem, dobry mag z DnD. Prawie epik. Zabezpieczenia ogólne na dość dobrym poziomie.
3 Północnych Czarodziejów - też prawie-że-epicy.
3 drakolicze - z tych silnych.
30 beholderów - to już opisałem. Kontrolowane przez Rhyalda, tworzą coś w stylu bariery antymagicznej. Czasami mrugają, a stożek antymagii na ułamek sekundy znika... Ale dzieje się tak tylko wtedy, kiedy same wysyłają promień albo ktoś z strony Daeriana & mojej uderza jakimś czarem przez barierę.
II. Siły ściągane.
10 silnych drakoliczów spod Lutcheq - za jakieś pięć minut teleportują się na pole walki.
III. "Zapasy"
O ile wiem, czytaliście kampanię w Gondorze. Wiedzieć więc powinniście o drzewcach Feia. Reedowi zostało pięćset "większych" entów - które (oprócz wykorzystanych przeze mnie wcześniej pięciu dziesiątek) czekają w dziurze międzywymiarowej, poddane kontroli Pierwszego Sekretarza. Najpewniej ich w tej kampanii nie użyję, jednakże kiedyś może zdarzyć się sytuacja, że wezwę 1 czy 2 enty. Na pewno jednak nie teraz - to jest zbyt podejrzane.
IV. Prawa tłuczenia.
Tłuc wszystkich można. Jedynie trzeba pamiętać, że to nie zwykli wymoczkowie. |
_________________
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 04-09-2009, 15:29
|
|
|
Atkualizacja:
Gość nr 1 Telamont Tanthul NPC z 30 Shadovarem uczonych przez moich "Arcymagów"(Jedyne ograniczenie jest nie korzystania czarów światła)+Malaugris Dracolisz NPC tego Pomroka+Hadrhune NPC(Strateg). Przynieśli swoje artefakty, które mają te same zastosowania, co wasze bonusy:)
Gość nr 2 Hoondarrh, "The Red Rage of Mintarn. Obiecałem mu ochronę i pomoc w jego badaniach. Jest prawie duchowym smokiem. dowodca pyłowych smoków. |
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 04-09-2009, 17:48
|
|
|
BTW:
Caladan przy opisie organizacji napisał/a: | Z gruntu rzeczy Bractwo Równowagi jest nastawione na ekspansję ekonomiczną. Nie ingerują w kulturę i religię danych światów. Z jej działalności między innymi żyją mieszkańcy Czarnej Twierdzy. |
Caladan, Ty jesteś świadom, że przy takiej postawie Bractwa Równowagi ta misja jest jedną wielką klęską? :P Z punktu widzenia ekonomicznego... Hmmm... Wg. d20 System Reference Document huge castle kosztuje 1,000,000 sz, więc latające huge castle obstawiam na jakieś... 30,000,000 sz? :D (nie liczę tego z "Podręcznikiem budowniczego twierdz", aż takim fanatykiem nie jestem... choć wedle tamtych zasad, zamek pewno wyszedłby drożej :P) Spodek zapewne kosztowałby z 100,000 sz, więc kilka milionów sztuk złota na spodkach w Cytadeli stracilibyście. Daje to jakieś trzydzieści kilka milionów sztuk złota straty... (przy czym 1 sz = 0,01 kg) Ogółem, sam atak kosztował jakieś 300 ton złota. Cena podstawowa złota monetarnego (1 gram pr.1000) w NBP to wedle neta 91,44 złotych. Czyli na walutę naszego kraju, poniosłeś straty min. 27 mld złotych. Oczywiście, złoto w sztukach złota może być "psute", więc weźmy z tej kwoty połowę - wtedy straciłeś 13,5 mld. Trochę dużo.
Oczywiście, zawsze mogło to być zrobione własnoręcznie, lecz wedle zasad DnD materiały i tak kosztowałyby was połowę ceny rynkowej.
Do tego dochodzą komponenty czarów - np. kosztowne klejnoty do wskrzeszenia itd., koszty technologii i operacji itp. (mogły one wynieść i kolejne 30 mln sztuk złota).
Tak czy owak - z kontrolowanych ziem tyle złota nie wyciśniesz (przynajmniej bez natychmiastowego wybuchu kilku rewolucji). Innymi słowy - niezależnie od wyniku walk będziesz na minusie :P (Unther też jest dość sporo na minusie, tak BTW...) Oznacza to tyle, że w Czarnej Twierdzy powinniście pomyśleć nad sprzedaniem mebli, aby pokryć deficyt ;) |
_________________
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 05-09-2009, 08:55
|
|
|
Sas, staraj się pisać trochę dłuższe posty w kampanii. |
|
|
|
|
|
Sasayaki
Dżabbersmok
Dołączyła: 22 Maj 2009 Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma WOM
|
Wysłany: 05-09-2009, 11:10
|
|
|
A to tylko żeby wątki pozamykać, bo Velg mi coś nowego zlecił.... |
_________________ Gdy w czarsmutśleniu cichym stał,
Płomiennooki Dżabbersmok
Zagrzmudnił pośród srożnych skał,
Sapgulcząc poprzez mrok!
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 05-09-2009, 11:49
|
|
|
O kwestiach finansowych nie musicie matwić. Jak ktoś chce zarobić. Musi najpierw zainwestować w projekt. Zreszta nawet nie wiecie jakie mam dochody. Jak mnie stac na własny koszt zakupowywać potrzebne rzeczy dla Czarnej Twierdzy, ale dużo ich nie ma. To mnie stac na ta kampanię.
Cholipcia bede musiał napisać naprawde dużoooooooooo. Trochę potrwa.
P.S Jak widzicie przebieg walki. Piszecie w jednym imieniu, czy osobno. Pamietajcie jest 2 graczy na jednego. Zawsze macie plus 1 do reakcji.
P.S 2 Wiecie, że atakujecie ziemie Turmishu;) |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|