FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 138, 139, 140  Następny
  Forgotten Realms - komentarze.

Która postać powinna dostać pokojowego Nobla?
Altruista - za głoszenie ideałów zjednoczonego świata i rozwiązanie problemów dla pokoju (np. sprawa Mishtan).
10%
 10%  [ 4 ]
Caladan - za wkład w rozwój technologii, handlu, nauk ekonomicznych oraz dialogu między nacjami (tzw. sojusz caladański).
8%
 8%  [ 3 ]
Costly - jest czarny i jest rzecznikiem pokoju.
48%
 48%  [ 18 ]
Daerian - za gloszenie ideałów zjednoczonego Faerunu i pracę nad zapewnieniem pokoju.
10%
 10%  [ 4 ]
Velg - za pracę nad pokojowym zjednoczeniem Faerunu (sprawa Nimbralu) i zakończenie udziału Bractwa w wojnie.
10%
 10%  [ 4 ]
Lazarus - za pracę na rzecz wolnej Halruy i godności Halruańczyków.
10%
 10%  [ 4 ]
Głosowań: 37
Wszystkich Głosów: 37

Wersja do druku
Velg Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 05 Paź 2008
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 11-01-2010, 20:53   

Ja chciałbym wiedzieć, czy sprawa Cimbaru jest już rozstrzygnięta. Bo opóźnienia MACu mnie średnio obchodzą, ale obchodzi mnie mój własny post.

_________________
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Altruista
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 11-01-2010, 21:05   

Z tego co wiem Costly będzie się chciał do tego odnieść, ale podejrzewam, że to nie będzie związane z edycją twojego posta. Po tym odniesiemy się do ruchów naszych wojsk na północy.


Velg napisał/a:
Bo opóźnienia MACu mnie średnio obchodzą

Ah ta młodzież, po prostu ludzie pracują do późna. W weekendy zawsze się o wiele wygodniej pisze i ma się więcej czasu na to. Proszę o cierpliwość, jeszcze się zdążymy pozabijać.
Powrót do góry
Velg Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 05 Paź 2008
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 11-01-2010, 21:08   

Owszem - ale od przedwczoraj mieliście dużo czasu na napisanie postów, zwłaszcza, że de facto nic się nie zmieniło.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Altruista
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 11-01-2010, 21:09   

Czekaliśmy na edycje twojego posta.
Powrót do góry
Bezimienny Płeć:Mężczyzna
Najmniejszy pomiot chaosu


Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych.
Status: offline
PostWysłany: 11-01-2010, 21:17   

Caladan napisał/a:
Zaczęła szukać i w końcu znalazł w Calimshańskim skarbcu zwoje Netherilu i artefakty z Evermeet.
Musiał dobrze szukać, bo te rzeczy są w Sakkors - a tam odp. gościa bym wykrył. Zresztą, do Sakkors nie można się wteleportować - nawet jakbyś wiedział gdzie ono teraz jest.
(btw: skarbiec calimshanu też jest raczej zabezpieczony przed trzeciorzędną magią... bo ty jeden wpadłeś na pomysł by eterycznie latać po świecie?)
Co do "pomroków z Maztiki" - skąd niby ktoś to ma wiedzieć? Popatrzysz na wojownika z maztiki i od razu widzisz "o, sługa shadovarów"? Zwracam uwagę, że w samym podboju Durparu bierze udział zaledwie grupka "jakichś" magów - którzy się specjalnie nie przedstawiali. Równie dobrze mogą to być magowie halruańscy - a biorąc pod uwagę współpracę wojsk w Durparze i Estagundzie jest to nawet bardziej prawdopodobne.

Cytat:
Przez długi czas starała się być neutralny, ale zdarzenie w Lappallayi dało jemu wiele do myślenia.
jakie zdarzenie? To że Lapallaya została podbita? Bo nic innego godnego uwagi to się tam nie zdarzyło.

Cytat:
Magowie z różnych stron zaczęli przebywać do Granicznych Królestw w celu zbadania przyczyn wywołania tamtejszej katastrofy. Jej proces był nienaturalny.
W środek strefy okupowanej podczas konfliktu wojennego? I jacy magowie? bo ci najbliżsi wiedzą od miesięcy, że nie było to wydarzenie naturalne - Lazarus się przecież wcale z tym nie krył.

Cytat:
Po jakimś czasie magowie z akcji w Calimshanie zostali zamordowani, a ich szczątki spalono.
Dziękuję. Nigdy nie przepadałem za Nezramem.

Cytat:
W Calimshanie znaleziono skrawki czerwonej tkaniny, oraz zniszczony kryształ.
Jakbyś nie zauważył, już przed moją walką z Karelem był tam wielki krater - a potem wszystko zostało zatopione w lawie. Więc nie, tam nic się nie da znaleźć.

Cytat:
Wysłała ona do Silverymoon delegację, która przeprowadziła ze sobą elfów z Evereski, którzy opowiedzieli sprzedaniu świętego reliktu Thayom za grosze. Elfy z Silverymoon były oburzone na Daeriana za takie poczynienie.
Dlaczego na daeriana? Zauważcie, że
a) elfa do sprzedaży nikt nie zmuszał
b) czerwony mag, który kupił miecz, już nie żyje
c) nie ma nawet świadków na to, bo elf który się miecza pozbył przecież się do tego nie przyzna.

Innymi słowy - post w zasadzie do oprotestowania (lub zignorowania) w całości.

_________________
We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.

The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Altruista
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 11-01-2010, 21:25   

Bezimienny napisał/a:
Cytat:
W Calimshanie znaleziono skrawki czerwonej tkaniny, oraz zniszczony kryształ.
Jakbyś nie zauważył, już przed moją walką z Karelem był tam wielki krater - a potem wszystko zostało zatopione w lawie. Więc nie, tam nic się nie da znaleźć.

Tutaj akurat Bezimienny ma racje.
Powrót do góry
Bezimienny Płeć:Mężczyzna
Najmniejszy pomiot chaosu


Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych.
Status: offline
PostWysłany: 11-01-2010, 21:26   

Altruista napisał/a:
Czekaliśmy na edycje twojego posta.
Wiesz, zasadniczo opóźnienia w komunikacji nie powinny zatrzymywać marszu jednej armii, gdy wszystkie inne się poruszają. Rozumiem, że skoro edycja się dokonała, to Velg może już działac normalnie?

_________________
We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.

The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Altruista
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 11-01-2010, 21:31   

Bezimienny napisał/a:
Wiesz, zasadniczo opóźnienia w komunikacji nie powinny zatrzymywać marszu jednej armii, gdy wszystkie inne się poruszają. Rozumiem, że skoro edycja się dokonała, to Velg może już działac normalnie?

Oczywiście tylko chcemy się najpierw odnieść do ruchu jego wojsk. Chce by Velg widział, żeby nie było potem jakichś ale. A opóźnienie jest związane z tym, że osoba, która miała to opisać jeszcze pracuje. Jeśli nie da rady dzisiaj to jutro napisze za nią wtedy ktoś inny.

Cytat:
Alt - Bezimienny ma we WSZYSTKIM rację.

Nie słucha metalu więc nie ma.


Ostatnio zmieniony przez Bezimienny dnia 11-01-2010, 21:34, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Velg Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 05 Paź 2008
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 11-01-2010, 21:31   

Alt - Bezimienny ma we WSZYSTKIM rację.

BTW: Jakby nikt nie zauważył, to City of Shade od czasu opuszczenia Turmishu jest spowite czarami maskującymi wróżenie. Ofk, można wykrywać magię - ale nawet wnioskując tylko z atutu Podstępna Magia (i z potęgi waszych magów) to niestety wykryć Pomrok będą w stanie:
- Patriarcha.
- MOŻE jakiś arcymag Bractwa.
- Daerian, Punyan, Woland.
Przy czym ostatni pary z ust nie puszczają, a Patriarsze raczej nikt na gębe nie wierzy.

Edit: O, nie ma już posta.
Edit2: I za wysoce niewłaściwe uważam pretensje dot. tego, że nie zrobiłem edycji (które wyraził kic) w sytuacji, w której chcecie oprotestować posta NIEZALEŻNIE od edycji. Poważni ludzie tak nie robią.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Ysengrinn Płeć:Mężczyzna
Alan Tudyk Droid


Dołączył: 11 Maj 2003
Skąd: дикая охота
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Tajna Loża Knujów
WOM
PostWysłany: 11-01-2010, 21:35   

Cytat:
Magowie z różnych stron zaczęli przebywać do Granicznych Królestw w celu zbadania przyczyn wywołania tamtejszej katastrofy. Jej proces był nienaturalny.


...

a) Wszyscy to wiedzą, Lazarus z niczym się nie krył, by nie powiedzieć, że się chełpił;
b) biorąc pod uwagę ile przewija się tam mojego wojska ja w następnym poscie to towarzystwo wyłapię i poukręcam łby za szpiegostwo;


Cytat:
Estagund i Złoty Var może za bardzo nie lubili Macantów, ale Pomroki były uznawane za zło największe. Kicaniści jako pierwsi zgłosili się pomóc wyrzucić Shadovarów z swojego rejonu.
Władcy z obydwóch krajów wolały nie działać zbyt pochopnie, więc ich wojska stały w najważniejszych miastach czekając na ruchy innych i starały się, aby ich ziemie nie stały się areną krwawych walk.


Złoty Var od dłuższego czasu jest areną krwawych walk, a jego władcy próbują się nawzajem pozabijać. Z kolei władcy Estagunu obecnie ciężko piszczą pod moim obcasem.

_________________
I can survive in the vacuum of Space
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź galerię autora
Velg Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 05 Paź 2008
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 11-01-2010, 21:40   

Ponieważ niestety widzę, że front zachodni się porusza, to odniosłem się do wydarzeń tam toczonych. Ponieważ nie chcę pozbawiać Bractwa szans na ichnich frontach, przed napisaniem wydarzeń ich dotyczących poczekam na posty reszty dowódców Bractwa.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Altruista
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 11-01-2010, 21:40   

Cytat:
I za wysoce niewłaściwe uważam pretensje dot. tego, że nie zrobiłem edycji (które wyraził kic) w sytuacji, w której chcecie oprotestować posta NIEZALEŻNIE od edycji. Poważni ludzie tak nie robią.

Hehe, już nie przesadzaj. Znajomi z forum wyjaśnili nam czemu nie możesz dokonać zmian a my po prostu dalej już grzecznie na ciebie czekaliśmy.

Velg napisał/a:
Portal do Innarlith otwarto ponownie

Dwa.
Cytat:
Z zupełnie innych przyczyn otwarty został portal do Wrót Zachodu.

Trzy :)
Powrót do góry
Velg Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 05 Paź 2008
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 11-01-2010, 21:44   

Altruista - owszem. Ale pamiętaj, że KAŻDA enklawa Thay ma portal. ;) A ja mam swoje powody, by większości nie wykorzystywać - choćby takie, że wykorzystując je bez zgody władcy terenu (póki terenem ktoś włada, oczywiście - Innarlith zostało zniszczono) tracę wiarygodność.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Caladan Płeć:Mężczyzna
Chaos is Behind you


Dołączył: 04 Lut 2007
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Status: offline

Grupy:
Melior Absque Chrisma
Omertà
Syndykat
WOM
PostWysłany: 11-01-2010, 21:46   

Skąd wiedza o Pomrokach z Maztiki
1) Żeglarze
2) Coutle. Istoty, które żyją w Maztice nie byłyby zadowolone z pobytu złej rasy, która zdominowała tamtejszy naród.
3) Rada Coutli


W twoim postach słabo jest opisane, gdzie te artefakty są. Z twoich postów wynikało że w Calimshanie. Wiem jedno ta istota dowiedziała się od sporządzonego raportu przez Malaugryma, będącego w Pogiętej Runie(oferowałeś im te artefakty i wiedzę) dokładnie 5 tygodni temu.

Whispering Serpent of Sammaresh CR 26
Male Couatl Egoist 1/Meditant 15
LG Large Outsider (native)
Init +6(+9); Senses darkvision 60 ft.; Listen +20 (+26), Spot +18 (+24)
Languages Celestial, Common, Draconic, Chultan, Nexalan, Tashalan, Sylvan, Shaaran, Sarrukhar, Yuan-ti
------------------------------------------------------------
AC 28(38), touch 13(16), flat-footed 24(34) (–1 Size, +4 Dex, +15 natural) (meditation: +3 Dex, +7 natural)
Hp 187 (25 HD) (meditation: 115 temporary hit points, Fast Healing 2)
Immune to acid, disease, charms, domination, sleep
Resist PR 35, DR 10/magic, cold 10, electricity 10
Fort +15 (+25), Ref +14 (+21), Will +26 (+34); (+4 bonus against poison)
------------------------------------------------------------
Speed 20 ft. (4 squares), fly 60 ft. (perfect)
Melee bite +24 (+27) [1d3 +7(+10) plus poison/20/x2]
Atk Options 1/day smite evil (+20 to damage)
Base Atk +19; Grp +28(+31)
Combat Gear power stone x2(these stones are implanted in his scales) (true metabolism, 7 charges)
Psionic Powers Known (ML 24th): 36 (5/4/4/4/4/5/4/3/3/2)
E (2/day)–shredding, venom of the primal serpent***
9th–affinity field, assimilate, reality revision
8th–greater glory, psionic mind blank, shadow body
7th–evade burst, planar champion, psionic moment of prescience, reddopsi
6th–inconstant location, mend wounds, psionic disintegrate, psychometry, suspend life
5th–celestial conduit, detain ectoplasm, incarnate, psionic true seeing
4th–correspond, death urge, energy adaptation, implanted suggestion
3rd–body adjustment, dispel psionics, energy burst, psionic glyph of warding
2nd–damp power, energy emanation, feat leech, psychoportive shelter
1st–control flames, defensive precognition, eidetic lock, inertial armor, mind thrust
Power Points 460 (meditation: 65 temporary power points)
Power Save DC (20 + power lvl.) (meditation: +7 to Psychometabolism, +5 to other disciplines)
Psi-Like Abilities (ML 9th):
At will–detect chaos, evil and law, detect thoughts [DC 19(23)], invisibility, plane shift [DC 24(28)], polymorph (self only)
Spell-Like Abilities (CL 25th)
3/day–protection from evil
1/day–bless
1/day–aid
1/day–detect evil
1/day–cure serious wounds [DC 20(24)]
1/day–neutralize poison
1/day–holy smite [DC 21(25)]
1/day–remove disease
1/day–dispel evil [DC 22(26)]
1/day–holy word
3/day–holy aura [DC 25(29)]
1/day–hallow
1/day–mass charm monster [DC 25(29)]
------------------------------------------------------------
Abilities Str 21 (27), Dex 19 (25), Con 18 (24), Int 30 (38), Wis 26 (34), Cha 24 (32)
SQ Outsider, Constrict, Improved Grab, Poison, Ethereal Jaunt, Telepathy 90 ft., Psicrystal, Discipline (Psychometabolism), Psychic Meditation, Inner Peace, Meditative Sustenace, Deeper Psychic Meditation, Intense Psychic Meditation, Prepared Mind, Ethereal Form, Epic Inner Harmony, Epic Psychic Meditation x2
Feats Deep Psychic Meditation x3, Maximize Power, Metamorphic Transfer, Psychic Meditation, Psymbiot
Psion Bonus Feat Quicken Power
Epic Feats Epic Manifestation, Epic Skill Focus (Psicraft)
Epic Meditant Bonus Feats Epic Inner Harmony, Epic Psychic Meditation
Traits Detached, Honest
Incarnate Powers aura sight, conceal thoughts, danger sense, detect psionics, detect remote viewing, detect teleportation, know direction and location, ubiquitous vision
Contingent Powers astral seed
Skills** Autohypnosis +36, Concentration +32 (+36 when manifesting defensively), Diplomacy +34, Decipher Script +15, Gather Information +19, Heal +11, Hide +4, Knowledge (psionics) +38, Knowledge (history, serpent kingdoms) +27, Knowledge (local, Chult) +24, Knowledge (local, Lapaliiya) +19, Knowledge (nature) +23, Knowledge (Planes) +21, Listen +20, Move Silently +4, Search +15, Sense Motive +31, Psicraft +53, Spot +18, Survival +16 (+18 in natural environment and on other planes), Tumble +9, Use Psionic Device +17 (+24 for scrolls)
Possessions above plus plumed guardian, Jazirian's mask, ring* of epic psionics V, tailband of natural armor +5, ring* of excellent psionics
Special Whispering Serpent has read sutra of tranquil thought (17 pp bonus)
Psicrystal construct traits, hp 93, AC 28, Int 18, Fort +11, Ref +13, Will +17, PR 30, hardness 8, improved evasion, Init +2, Climb +14, Listen +6, Move Silently +6, Search +2, Spot +6. It speaks Sarrukhar and has a Nimble personality (+2 to Initiative). Within arms reach it provides Alertness feat. Self Propulsion (Speed 30 ft., climb 20 ft.), Share Powers, Sighted, Telepathic Link (mindlink 1 mile), Deliver Touch Powers, Telepathic Speech (30 ft.), Flight (50 ft., average), Sight Link (remote view 1/day), Channel Power (up to 1 mile)
Jazirian's Mask minor artifact, this ancient crystal mask made of turquoise constantly provides the wearer with effect similar to planar embrace power (ML 30th, gains half-celestial template, his eyes sparkle through the mask, halo doesn't appear). If the wearer already has wings the power doubles its flight speed and improves its maneouvrability by one stage. Additionally the wearer is considered superior invisible to any LE creature and is immune to acid. Anyone other than the wearer trying to remove the mask must succeed in Str check (DC 40). If an evil creature dons the mask (willingfully) then it suffers 10 points of acid damage per round until its face falls apart of it succeeds in a mentioned Str check.
Plumed Guardian this psicrown is constructed from twelve small saphirres and green (mostly silver) alloy in a ''serpent biting its tail'' shape. It has 636 power points and allows the use of following powers (ML 20th): empathic transfer, fission, greater metamorphosis, protection from psionics, psionic restoration, psionic revivify, telekinetic thrust, wall of ectoplasm.
------------------------------------------------------------
Hook ''Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night.''
Description This mysterious couatl is known only as a Whispering Serpent and this is only in Sammarash where he's an ethereal advisor to lady Ilnara Mremman. All that have seen him believe that he's a ghost. Rumors speak that once he was a worshipper of Jazirian. In reality he's an ancient couatl involved in longlasting war of chultan couatls devoted to Ubtao against yuan-ti houses, remnants of the Serpentes Empire. Couatl often asks adventurers to counter evil plots of the yuan-ti.
Note A base couatl casts powers as a 9th lvl. psion and has access to Good and Law and Guardian mantle powers
*These rings are around his body, tightly fitted
**Add +4 to Skill checks that have key ability score Int, Wis or Cha, +3 for Str, Dex, Con
***He sometimes uses reality revision power to change his epic powers, these powers are not that warlike like those mentioned here
------------------------------------------------------------
Constrict (Ex) a couatl deals 2d6 +7(+12) damage with successful grapple check
Improved Grab (Ex) must hit a creature up to two size categories larger, he can start grapple as a free action, if he wins the grapple check it establishes a hold and can constrict
Poison (Ex) injury, Fort DC 18(21), 2d4 initial Str damage, 4d4 secondary Str damage
Telepathy (Su) he can telepathically communicate with any intelligent creature within 90 ft.
Ethereal Jaunt (Su) this ability works as ethereal jaunt spell (CL 16th)
Daylight (Su) as the spell
Psychic Meditation active psychic energy centers: Heart x3, Throat x3, Solar Plexus x3, Base x3, Crown x3, Third Eye x2
Inner Peace meditation time required to awaken each of his psychic energy centers is reduced by 450 minutes
Meditative Sustenace (Su) by meditating for an hour he can go without food and water for a day
Deeper Psychic Meditation 17/day he can activate psychic energy center
Intense Psychic Meditation he increses the intensity of his meditation by spending two or three activations at once
Prepared Mind (Su) as long as he maintais a psionic focus he can attempt to turn back mind affecting effects that target him if he makes a successful save
Ethereal Form (Su) 4/day he can become ethereal (including his equipment) for an unlimited time (until shifting back to material plane)
Inner Harmony (Su) activating a psychic energy center is considered a swift action
Epic Psychic Meditation Throat, Sacral, Solar Plexus
Epic Inner Harmony durations of all psychic meditation bonuses are 25 hours. This means that he activates his psychic energy centers at the beginning of the day
Epic Powers Venom of the primal serpent (DC 50) this power increases the potency of poison in his fangs [Fort DC increases to 38(41)] so that his most powerful foes soon become helpless. Casting time is 1 minute, poison remains fortified for 20 hours. Psychometabolism, Components: Vi, Au. [Seed: Fortify (DC 17), increase poison DC by 20 (+40 to DC), change to personal (-2 to DC), seed within primary discipline (-5 to DC)] [To develop : 450000 gp, 9 days, 18000 xp];
Shredding (DC 53) couatl usually manifests this power on himself, power causes him to emanate 12d12 acid damage [Ref save DC 30(35) for half damage] per round out to a 1 ft. radius. This is particularly useful when he constricts his target, and then chunks of its flesh are eaten out or are falling down. Power can be activated as a swift action and lasts for 20 hours but can be dismissed at will. Psychokinesis, Components: power points. [Seed: Energy (DC 19), increase damage by 10d6 (+10 to DC), increase damage die three times (+30 to DC), dismissible by manifester (+2 to DC), quickened action (+28 to DC), hide Vi display (+4 to DC), decrease area by 1000 % (-20 to DC), drain 60 power points from the manifester (ad hoc -20 to DC)] [To develop : 477000 gp, 10 days, 19080 xp];
In extreme circumstances Whispering Serpent uses reality revision to erase one known epic power from his mind to learn this terrible power:
Cryoblast (DC 80) this terrible power was designed to cause fear in entire yuan-ti race as they taste cold death. Couatl uses the power only in a meditative state, he first manifests quickened psionic moment of prescience and in the same round releases the power that inflicts 400 cold damage in 60 ft. radius. Range is 300 ft., Ref save (DC 35) for half damage. Backlash damage of the power hits his temporary hit points first. Psychokinesis, Components: xp. [Seed: Energy (DC 19), increase damage by 10d6 (+20 to DC), increase damage die four times (+40 to DC), maximize power (+28 to DC), 1 action casting time (+20 to DC), change area to 20 ft. radius (+2 to DC), increase area by 200 % (+8 to DC), hide Vi display (+4 to DC), drain 2000 xp from the ring (-20 to DC), backlash damage 41d6 (-41 to DC)] [To develop : 720000 gp, 15 days, 28800 xp].

W twojej organizacji nie było żadnych dobrych istot, które mogłyby go wykryć. Jego artefakt i zdolności do tego nie pozwalają.

_________________
It gets so lonely being evil

What I'd do to see a smile

Even for a little while

And no one loves you when you're evil

I'm lying through my teeth!

Your tears are all the company I need
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
4934952
Bezimienny Płeć:Mężczyzna
Najmniejszy pomiot chaosu


Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych.
Status: offline
PostWysłany: 11-01-2010, 22:08   

Caladan napisał/a:
Skąd wiedza o Pomrokach z Maztiki
1) Żeglarze
Jacy? w tej chwili nie ma niekontrolowanych przeze mnie statków pływających do Maztiki - wiadomości pewnie się i tak przedostaną, ale nie wcześniej niż za pół roku albo co (przypominam, że rejs do Maztiki trwa baaaaaardzo długo)

Caladan napisał/a:
2) Coutle. Istoty, które żyją w Maztice nie byłyby zadowolone z pobytu złej rasy, która zdominowała tamtejszy naród.
Oczywiście - bo jak naród był zdominowany przez wyznawców krwawego boga Zalteca, to było lepiej...
Poza tym, jakbyś nie zauważył, Couatle z maztiki i Couatle z Faerunu kiepsko się komunikują.

Caladan napisał/a:
W twoim postach słabo jest opisane, gdzie te artefakty są. Z twoich postów wynikało że w Calimshanie.
...po co miałbym trzymać swoje artefakty w Calimshanie, gdy cały czas siedzę w Sakkors? Nie wiem co ci się przywidziało, ale przeczytaj co trzeba jeszcze raz.

Caladan napisał/a:
Wiem jedno ta istota dowiedziała się od sporządzonego raportu przez Malaugryma, będącego w Pogiętej Runie(oferowałeś im te artefakty i wiedzę) dokładnie 5 tygodni temu.
Przypominam, że malaugrima szpiega oprotestowaliśmy wtedy. Nie widzę powodu by miał działać na swoją niekorzyść.

Caladan napisał/a:
W twojej organizacji nie było żadnych dobrych istot, które mogłyby go wykryć. Jego artefakt i zdolności do tego nie pozwalają.
Nie muszą być dobre - wystarczy by nie były praworządne złe. Moja postać, tak btw, jest raczej CN.
A bariery przeciw istotom eteralnym w takich miejscach jak ważniejsze skarbce to chyba norma... zwłaszcza w miejscach gdzie jest dużo magów.
No i raczej nie wiesz gdzie jest Sakkors - chyba że na nie przypadkiem trafisz, bo jest zabezpieczone przed wieszczeniem. Ba - nawet nie wiesz, że tam należałoby szukać.
Przypominam też, że moje latające miasto jest zabezpieczone przeciw wszelkim próbom teleportacji czy innej formy magicznego dostania się do środka. Możesz tam tylko fizycznie wlecieć - a wtedy tego Couatla niestety zjem. Dosłownie.

..a jak się pojawisz, to podejrzewam że Larloch zje cię na śniadanie za zakłócanie mu spokojnej herbatki w bibliotece.

I nadal podtrzymuję wszystkie wcześniejsze wnioski odnośnie twojego posta.

PS: zwróć uwagę na mój ostatni post - dodałem w nim element o którym wcześniej zapomniałem (był planowany już wcześniej, co można zauważyć z mojego poprzedniego posta w queście).

_________________
We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.

The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 129 z 140 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 138, 139, 140  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group