Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Zjazd wakacyjny 2006 |
Wersja do druku |
mizu111
|
Wysłany: 14-05-2006, 18:31
|
|
|
jestem raczej nowicjuszem na tym forum, rzadko sie udzielam, ale chetnie poznalabym ludzi o podobnym zainteresowaniach, nie jestem problemowa, palic nie musze, zgody nie potrzebuje i jak termin bedzie mi odpowiadal i nie bede nigdzie pracowac to chcetnie poznalabym ciekawych ludzi; mam nadzieje, ze nie zostane odrzucona w przedbiegach?tylko podkreslam, ze jeszcze sie nie deklaruje na 100% |
|
|
|
|
|
BOReK
|
Wysłany: 14-05-2006, 19:52
|
|
|
Ja też bym wolał ciut wcześniej, żeby mieć potem więcej czasu do września -_-'. |
_________________ You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 14-05-2006, 19:57
|
|
|
dobrze by było (jak już Zeg sugerował) by się możliwie jak najmniej pokrywało z planowanym terminem zjazdu MW
Cytat: | Mają go 24.07-06.08 |
|
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. |
|
|
|
|
BOReK
|
Wysłany: 14-05-2006, 20:39
|
|
|
O, gomen, zapomniałem :P. No ale taki termin nie powinien być juz taki zły, dla mnie generalnie tym lepiej, im wcześniej.
(Najwyżej się będę uczył na miejscu, hły hły hły :P) |
_________________ You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain
|
|
|
|
|
Azag
Shade Reaver
|
Wysłany: 14-05-2006, 22:39
|
|
|
Dla mnie im później tym lepiej na przykład - niektórzy jadą zarabiać kase za granicę - osobiście termin początku 15 sierpnia odpowiada mi chyba w 100%.