Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Harmonia - informacje i karty postaci |
Wersja do druku |
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 27-05-2012, 21:05 Sesja Exalted - reaktywacja (Harmonia)
|
|
|
Nazwa: Harmonia
Poprzednia władza: Matka miała na imię Kwieta i była niezwykle pamiętana za sprawą swojego cokolwiek cholerycznego usposobienia.
Ministerstwa w królestwie Sereny na początku gry:
Wojny - Brat Sereny (Ireneusz)
Handlu - Córka miejscowej bogini handlu (God-Blooded)
Polityki Zewnętrznej - Heroic Mortal
Gospodarki - Enlightened Mortal (Sorcerer)
Ceremonii - stary zrzędliwy God-Blooded (Dotykający Chmur - syn bogini ubrań)
(nieoficjalne) - Spraw Wewnętrznych - Izdrador
Opis:
Harmonia liczy około 100 tysięcy mieszkańców, z czego 40 tysięcy mieszka na wyspie (15 tysięcy w stolicy). Stolica jest dość dużym miastem zasilanym z 5 dotowej Manse, do której dostraja się Serena. Zapewnia wewnątrz Mansy - pałacu wygody (światło, bieżąca woda, plantacje żywności), nie rozciągają się one jednak na masto. Mansa posiada także własne systemy obronne, być może ma też inne funkcje - przynajmniej nikt nie umiał ich włączyć, w centralnym pokoju jest tyle kontrolek, ze nikt nie wie do czego co dokładnie służy.
Powierzchnia:
Wyspa Mgieł: ok. 475 mil kwadratowych (ok. 1230 km²)
Amicitia: ok. 1150 mil kwadratowych (ok. 3000 km²)
Populacja: ok. 100 000 (ok. 40 000 na wyspie + ok. 60 000 w Amicitii)
Zasób mobilizacyjny: ok. 20 000
Gwardia Królewska: 1 000
Posiadający obowiązek służby i zdolni do niej, regularnie odbywający ćwiczenia: ok. 5 000
Flota: 5 lekkich kutrów z łucznikami, 5 średnich kutrów z łucznikami i balistami, załogi w sumie - ok. 300 ludzi
Mandate of Heaven
Size: 6
Influence: 7 na wyspie, 6 w Amicitii
Wealth: 4 (po śmierci królowej, wcześniej 5)
Reach: 4
Motywacja: Zjednoczenie dorzecza
Lenna i państwa ościenne:
Constantia (lenno Harmonii)
Powierzchnia: ok. 1400 mil kwadratowych (ok. 3700 km²)
Populacja: ok. 20 000
Wojska stałe: 3 000
Rezerwa: 3 000
Trybut: symboliczny, w naturze
Mandate of Heaven
Size: 6
Wealth: 3
Reach: 3
Motywacja: Przetrwać
Concordia (lenno Harmonii)
Powierzchnia: ok. 1000 mil kwadratowych (ok. 2600 km²)
Populacja: ok. 26 000
Zasób mobilizacyjny: 5 200
Wojska stałe: 1 000
Trybut: Wealth 1, w srebrze; płacą również Discordii
Mandate of Heaven
Size: 6
Wealth: 5
Reach: 4
Motywacja: Utrzymać autonomię
Misericordia (Oddzielne państwo)
Powierzchnia: ok. 500 mil kwadratowych (ok. 1300 km²)
Populacja: ok. 13 000
Zasób mobilizacyjny: ok. 2 600
Wojska stałe: 300
Mandate of Heaven
Size: 5
Wealth: 3
Reach: 3
Motywacja: Przetrwać
Uwagi:
Duży targ odbywający się co parę miesięcy - jesteście akurat w ładnym miejscu miedzy paroma dość cennymi obszarami do zbierania ton starego złomu, więc niektórzy scavengerzy chcę nim u Was handlować.
Ministerstwo Technologii usunięte ze względu na zmiany sytuacji miasta.
Gunzota Redoubt w okolicy nie istnieje. |
_________________
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 27-05-2012, 21:07
|
|
|
NPC:
Rada królewska:
Wiosenny Deszcz - Wielki Szambelan
Młoda Smoczokrwista, Smok Wiatru. Uzdolniona i pewna siebie, jednak dopiero wdrażająca się do swoich obowiązków. Powoduje to częste scysje z Dotykającym Chmur, który był osobistym przyjacielem poprzedniego szambelana (śmiertelnika, który zmarł kilkanaście miesięcy temu na przewlekłe zapalenie płuc).
Ireneusz (Brat Sereny) – Ministerstwo Wojny
Generalnie jest on bardzo miłym w obejściu i przystojnym Smoczokrwistym. Jest zdecydowanie cierpliwszy od Sereny. Dobrze radzi sobie z planowaniem długofalowym i strategią. Z drugiej strony jak chce potrafi być znacznie większym dupkiem od niej. Często potrafi nie pokazywać po sobie złych intencji i zniszczyć kogoś tak, że osoba nawet nie zorientuje się skąd nadszedł atak. A i jeśli chodzi o walkę na miecze to jest gorszy od Sereny - prawie nigdy z nią nie wygrał.
Piękna Mgła Poranka – Ministerstwo Handlu
Córka lokalnej bogini handlu oraz Olirgtha Myrruna. Do tej pory nie otrzymała wyniesienia i nie zanosi się, aby miało się to zmienić. Bardzo piękna, jak sugeruje jej imię i dość utalentowana, chociaż woli w pracy używać magicznych zdolności odziedziczonych po matce, niż prowadzić rzetelne badania i plany metodami śmiertelników. Kolekcjonuje motyle.
Benewentor, Znawca Pism – Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Jedyny członek Rady nie posiadający Przebudzonej Esencji, a przy tym niemalże najskuteczniejszy w swej pracy (jedynie Ireneusz przewyższa go umiejętnościami w swoim zakresie władzy). Mężczyzna dobiegający lat czterdziestu pięciu, wysoki, chociaż jego okaleczona noga nie pozwala mu się w pełni wyprostować. Kuleje i nie rozstaje się ze swoją laską. Doskonale orientuje się w okolicznych grach politycznych i od lat doradza władcom Harmonii, pozwalając na utrzymanie z trudem wyważonego pokoju. Przekupny, ale nigdy nie bierze pieniędzy za sprawę, której by nie poparł. Kobieciarz.
Archiwa Izradora nie zawierają prawie żadnych dodatkowych danych na jego temat, są pewne podejrzenia, że był kiedyś mnichem Nieskalanej Wiary.
Złotousty Dan-Hi-Wo – Ministerstwo Gospodarki
Ciągle sprzeczający się z Piękną Mgłą Poranka mężczyzna w sile wieku. Swoją pozycję zawdzięcza wyśmienitym umiejętnościom planowania, znajomością zagadnień związanych z uprawami, oraz magii zdolnej zwiększyć wydajność upraw. Pewien siebie, aż do przesady, nieco pyszałkowaty. Przebudzoną Esencję zdobył dzięki spotkaniu z pewnym Solarem, twierdzi jednak, że była to szczególna łaska Smoków Żywiołów.
Dotykający chmur – Ministerstwo Ceremonii
Rola: Syn bogini ubrań, Mistrz Ceremonii
Charakter: Jest absolutnym perfekcjonistą – wszystko za co się zabierze musi być dopięte na ostatni guzik, bez najmniejszego choćby błędu. Jest szanowany przez swoich podwładnych; ci jednak nie są często w stanie sprostać jego oczekiwaniom... z tego powodu ma opinię zrzędliwego profesjonalisty, do czego niewątpliwie przyczynia się również jego mocno podeszły już wiek. Planuje od jakiegoś czasu odejść na emeryturę, nie chce jednak zostawiać ministerstwa w rękach "amatorów."
Wiek: 130 lat
Motywacja: Zapewnić trwanie nienagannej etykiety na dworze.
Esencja: 3
Izdrador – Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
Władcy okoliczni:
Hengist Cassius, książę Constantii
W odróżnieniu od drugiego lennika Hengist jest całkowicie wierny władcom Harmonii, nie żeby miał wielki wybór. Jego domena to tak naprawdę nieduży okręg wojskowy, bezustannie najeżdżany przez beastmenów Mahasucziego. Constantia jest wystarczająco zabezpieczona by odpierać ataki mniejszych, a przy wsparciu Harmonii także większych band barbarzyńców, wszyscy zdają sobie jednak sprawę, że nie miałaby szans, gdyby Mahasuczi ruszył nań z całą potęgą.
Motywacja: ocalić swą ojczyznę od zniszczenia
Klasa: heroic mortal
Wiek: ponad 50 lat
Wygląd: potężny starzec z łopatowatą szarą brodą
Eugeniusz Cordial-Epicurean, książę Concordii
Ks. Eugeniusz cierpi na syndrom drugiego syna, który nigdy chciał rządzić, ale po śmierci pierworodnego niemal przemocą zostaje wepchnięty na tron. Całkowicie satysfakcjonowałaby go rola figuranta, zza którego pleców księstwem rządziły przebiegły kanclerz, niestety nikogo takiego nie posiada. Będąc całkowicie świadom, że nie jest żadnym materiałem na dobrego władcę robi jednak co może, by zapewnić swemu domowi przetrwanie.
Przodkami Eugeniusza byli niezależni książęta Cordii, państewka, które rozpadło się na trzy dzielnice, rządzone przez trzy gałęzie rodu Cordialów. Ponad sto lat temu zostali zhołdowani przez Harmonię i od tamtego czasu pozostają w lennej zależności od niej. Eugeniusz zachowuje częściową lojalność wobec królów z Wyspy Mgieł, głównie dlatego, że tylko opieka Harmonii chroni jego domenę przed podbojem przez Księstwo Discordii - a jego samego przez ożenkiem z księżniczką Haną Valentiną Cordial-Braganza, córką władcy Discordii. Od czasu śmierci królowej Kwiety jego pozycja bardzo osłabła, obecnie płaci trybut obydwu lokalnym "potęgom".
Motywacja: pozostać kawalerem i pozostać na tronie. W tej kolejności.
Klasa: mortal
Wiek: 27 lat
Wygląd: szczupły, przystojny, czarnowłosy
Abelard Cordial-Entente, książę Misericordii
Obecnie uważa, że jest nietoperzem. W jego imieniu rządzi rada dygnitarzy.
Motywacja: nauczyć się spać na suficie
Klasa: mortal
wiek: 30 parę lat
Wygląd: pucułowaty blondyn
Pozostali:
Cynis Deren
Rola: Smoczokrwisty ognistego aspektu, pochodzący z Cesarstwa banita, zastępca dowódcy Gwardii Pałacowej.
Charakter: Znany w całej stolicy niepoprawny kobieciarz i libertyn. Niesamowicie przystojny i urokliwy, ale również niestały w uczuciach, najprawdopodobniej sam już dawno stracił rachubę kobiet, które w sobie rozkochał (choć jeśli go zapytać, to twardo temu zaprzecza, twierdząc, że każdą pamięta), a jego miłosne podboje szybko stały się przedmiotem plotek wśród gminu i nie tylko. Częsty bywalec karczm i innych przybytków, swoją dezynwolturą zdobył sobie niechęć Dotykającego chmur, którego przygan wysłuchuje przy każdym spotkaniu.
Nie mniej znane są jednak jego zasługi dla królestwa: przybyły tu z Cesarstwa wygnaniec uzyskał powołanie do Gwardii ratując młodą księżniczkę Serenę przed antymonarchistycznym szaleńcem. Patent oficerski otrzymał zaś cztery lata później w nagrodę za swoją kluczową rolę w zapobieżeniu próbie podpalenia miasta przez wrogich agentów. Jego lojalność do tej pory nie budziła żadnych wątpliwości. Po śmierci królowej Kwiety został jednak pod zarzutami obrazy majestatu osadzony przez dowódcę w areszcie domowym do czasu podjęcia decyzji przez nową władczynię. Sam twierdzi, że podczas żałoby po prostu zbytnio pogrążył się w alkoholu...
Wiek: 42 lata
Olirgth Myrrun
Dość młody, chociaż również nie najmłodszy Smoczokrwisty o Aspekcie Ziemi. Jest wyśmienitym mechanikiem i rękodzielnikiem, zajmuje się utrzymywaniem w stanie sprawności i użyteczności pałacowej mansy. Nie przepada za polityką i trzyma się od niej z daleka, jest także zagorzałym wrogiem Nieskalanej Wiary (chociaż z tym się raczej kryje) - głęboko wierzy, że Smoczokrwiści otrzymali swoje moce by służyć i pomagać zwykłym ludziom, a nie ich wykorzystywać. Nienawidzi także niewolnictwa i narkotyków. Z drugiej strony, jest wielkim amatorem trunków wszelakich i prowadzi własny browar i gorzelnię.
Estera Topaz
Ochmistrzyni, główna służąca Sereny będąca Heroic Mortalem. Znana ze swojego cynizmu oraz faktu, że niemal nigdy się nie uśmiecha. Jej głównym zadaniem jest pilnowanie, żeby Serena nie próbowała wymigać się od swoich obowiązków, a także zarządzanie pozostałymi służkami Smoczokrwistej. Jest dość wysportowana i ćwiczyła sztuki walki. Estera cierpi na głęboki patriotyzm i gdyby mogła wymordowałaby wszystkich wrogów Harmonii. Ponieważ jest to jednak trudne do osiągnięcia realizuje się jako służąca. Wiecznie poważna i ironiczna budzi postrach wśród niemal całej pozostałej służby. Pomimo trudnego charakteru, dzięki swojej pracowitości i żelaznej woli jest ulubienicą zarówno Sereny jak i Ireneusza.
Wygląd: ma krótkie, równo ścięte, bardzo jasne blond włosy i srebrne oczy. Jako jedyna służąca Sereny zamiast standardowego meido stroju nosi czarny strój i spodnie. Płaska jak deska.
Koleta Stay
Wiecznie uśmiechnięta i pełna pozytywnej energii oraz trochę niepoważna szambelanka. Jej głównym zajęciem jest zajmowanie się garderobą Sereny. Często nosi ze sobą miotłę, którą otrzymała od matki, gdy rozpoczynała swoją karierę i jej zajęciem było głównie sprzątanie. Mimo awansu wciąż trzyma ją jako swoisty talizman. Mówi się, że w razie niebezpieczeństwa korzysta z niej jako broni. Koleta jest uznawana za drugą najważniejszą służkę Sereny zaraz po Esterze i jest jedyną osobą poza Smoczokrwistą, która mówi do niej zdrobniale „Eska”.
Wygląd: ma brązowe włosy częściowo związane dużą białą kokardą i żółte oczy. Nosi standardowy strój służek Sereny, czyli czarną suknię i biały fartuch.
Szept Kniei
Syn boga lokalnego lasu. Doradca do spraw środowiska
Cichy i spokojny, wiele czasu spędza w terenie z pomocnikami pilnując aby nie dochodziło do nieuzgodnionych wycinek lub wypaleń lasów. Poprzednia władczyni uczyniła go doradcą po tym jak udało mu się załagodzić parę konfliktów wywołanych takimi właśnie praktykami.
Ostro skonfliktowany z ministrem gospodarki który widzi lasy jedynie jako nieprzetworzone deski.
Obaj widzą zmianę władzy jako okazję do wygryzienia konkurenta i postawienia na swoim.
Wygląd. W wieku około 40, przeciętnej urody, z zielonkawą skórą i brązowymi, krótkimi włosami. Z reguły chodzi w wygodnym podróżnym stroju niezależnie czy przebywa w terenie czy na spotkaniu w pałacu.
Niezłomne Ostrze Niebiańskiego Lotosu
Nadworny mistrz miecza i nauczyciel szermierki. Heroic Mortal z przebudzoną Esencją, zna co najmniej kilka Terrestial Martial Arts (szczególnie związanych z walką mieczem, jak Even Blade).
Nikt nie wie ile dokładnie ma lat - posiadał już reputację wyśmienitego wojownika i wygląd dwudziestolatka, gdy przybył do Harmoni, od kiedy to minęło już ponad dziesięć lat - a od tego czasu nie zmienił się praktycznie w ogóle. Delikatnej budowy, wysoki i szczupły blondyn o fioletowych oczach nie wygląda na zahartowanego wojownika, jednak pozory mylą. W walce wielokrotnie pokonywał Smoczokrwistych, a istnieją opowieści (którym sam jednak zdecydowanie zaprzecza) jakoby pokonał kiedyś w pojedynku złotą Anathemę.
Raczej spokojny i bardzo popularny wśród kobiet ze względu na swój wygląd.
Zawsze nosi przy sobie trzy miecze - treningowy wykonany z żelaznodrzewa, którego używa do treningów, karcenia głupców i uspokajania zamieszek, wykonany z wyśmienitej stali ostrze którym walczy w pojedynkach i ostatni, znacznie większy od pozostałych miecz, który nosi przerzucony przez plecy, starannie owinięty w płótno. Od lat nikt nie widział, aby dobył owego miecza, jednak niektórzy przebąkują, że musi to być niezwykła broń, bowiem są gotowi zaklinać się, że nosi ona w sobie wszystkie barwy tęczy.
Punyan dostarczył bardzo ładny art dla postaci - http://img40.imageshack.us/img40/9533/a6263cd02bfd342c9bb546e.png ;-)
Zstępujący Smok
taumaturga intendentury? Wieść gminna głosi, że należy wziąć półtora funta farb olejnych i namalować lico krasne. Później, miarką czerwieni krwistej domalować na twarzyczce kilka blizn, a dwoma miarkami brązu dodać liczne bruzdy. Aby ożywić malunek, ze sproszkowanego słoja trzeba wyciągnąć cztery sproszkowane dekady i dodać do dzieła. W ramach wykończenia, nie można zapomnieć o uncji pomyślnego horoskopu i wielkiego przeznaczenia... oraz o kilku uncjach tajemniczej przeszłości, a także wiedzy tajemnej. Oraz wiadrze opryskliwości. I tyle – Zstępujący Smok zacznie rzucać wściekłe spojrzenia, jak żywy!
Na dworze Harmonii niejednokrotnie próbowano dojść, skąd królewski intendent mógł zdobyć takiego poplecznika. Niewiele udało się dojść, gdyż taumaturg nie jest miejscowy – przyjechał wraz z Izradorem, sprawując już wówczas stanowisko jego archonta. I już wtedy był jednym z głównych konsultantów Solara. Wielu zazdrości mu jego pozycji przy intendenckim uchu, zwłaszcza że przez większość czasu wcale nie góruje wiedzą nad swymi kolegami po fachu... Póki nie przyjdzie do tropienia jakiejś sekty. Bo to czyni iście wybornie. Kto dziś pamięta o pięciu Sługach Niebieskiego Smoka, którzy próbowali otworzyć swoje powoje w głównym mieście Harmonii...?
To zresztą mu również nie poprawia reputacji – niektórzy nawet sugerują, że jest uśpionym kultystą. Prawda czy potwarz...? - zastanawiają się inni, lecz Zstępujący Smok w swoim strzeżonym apartamencie w siedzibie intendentury nic sobie z tego nie robi.
Płomienny Uśmiech Losu
„Medyk, co się zowie” - mówi o sobie Płomienny Uśmiech Losu. „Rzeźnik, co się zowie” - mówią o nim inni. I szeptem mówią: nekromanta!
A sekret tkwi w tym, że kroi nie żywych, a martwych. I jest pierwszym na tych okolicach koronerem. Pierwszym oraz – co w swojej skromności nieustannie podkreśla – Największym oraz Jedynym! I ta jedyność daje mu przepustkę na nieustanne korzystanie z uroków obfitego stołu. Dość powiedzieć, że od czasu przybycia do Harmonii roztył się tak, że drzwi do jego gabinetu zostały specjalnie poszerzone.
Niektórzy czynią zakłady, kiedy wreszcie przebierze miarkę – lecz póki co daje znak, że zna umiar. I może być rubasznym hulaką o złej reputacji, ale jest też lojalny i karny. No, i kompetentny – a na drugiego takiego trzeba byłoby chyba czekać pół roku telepania się dorożki z Węzła! |
_________________
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 27-05-2012, 21:08
|
|
|
Discordia
Discordia liczy około 150 tysięcy mieszkańców, z czego około 20 tysięcy mieszka w stolicy. Stolica jest dość dużym, dobrze ufortyfikowanym miastem zbudowanym wokół nie działającej pierwszoerowej mansy, służącej za królewski pałac. Państwo jest dobrze zorganizowane na wzór pruski, wszyscy obywatele przechodzą przeszkolenie wojskowe. Szczególnym powodem do dumy władcy jest honorowy (20) oddział żołnierzy odzianych w zbroje Ashigaru i Gunzosha, pozostałe i wydobyte w zlikwidowanych przyczółkach Lookshy.
Powierzchnia: około 5000 mil kwadratowych
Populacja: ok. 150 tysięcy
Zasób mobilizacyjny: ok. 30 000
Gwardia Królewska: 2 000
Posiadający obowiązek służby i zdolni do niej, regularnie odbywający ćwiczenia: ok. 10 000
Flota: brak
Uwagi: Armią dowodzi czterech dowódców – Smoczokrwistych oraz córka lokalnego boga konfliktów zbrojnych.
Mandate of Heaven
Size: 6
Influence: 7
Wealth: 5
Reach: 4
Motywacja: Przejęcie terenów Harmonii
Rząd:
David Cordial-Braganza
Król Discordii, dziedziczny władca we prostej linii. Utalentowany i zdolny organizator, sprawny polityk - dużo zawdzięcza także boskiej krwi wmieszanej do rodu za sprawą jego ojca i bliżej nie znanej bogini. Wygląda na jakieś 30 lat, nosi brodę i wąsy. W rzeczywistości dobiega już sześćdziesiątki, jednak boskie dzieci starzeją się inaczej niż śmiertelnicy. Jego plany obejmują stopniowe rozszerzanie swoich posiadłości drogą sojuszy i podbojów, zawarł nawet rozejm z odwiecznym wrogiem – Harmonią w celu powiększenia swych wpływów na wschodzie. Jednak niespodziewana śmierć Kwiety sprawiła, że postanowił wykorzystać nadarzającą się okazję do osłabienia lub nawet przejęcia Harmonii lub jej lenn.
Hana Valentina Cordial-Braganza
Córka króla Discordii, której wielkim marzeniem jest zjednoczenie wszystkich krajów mających w nazwie "-cordia". Jest ambitna, inteligentna i despotyczna, ciężko pracuje by urzeczywistnić swe marzenie i nie zawaha się przed niczym by je spełnić. Od śmierci królowej Kwiety rozpoczęła razem z ojcem niemal otwarte przygotowania do wojny, rozbudowując armię i gromadząc zasoby.
Motywacja: zjednoczyć Cordię i upokorzyć Królestwo Harmonii.
Klasa: god-blooded (ojciec – god-blooded, matka była elementalem)
wiek: 26 lat
Wygląd: szczupła, ładna, choć o lekko "łasicowatym" rysie twarzy, brunetka |
_________________
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 27-05-2012, 21:09
|
|
|
Zarezerwowane. Poproszę wszystkich o umieszczenie tu kart postaci. |
_________________
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 27-05-2012, 21:09
|
|
|
Zarezerowane. |
_________________
|
|
|
|
|
Sehtal
Dołączył: 03 Gru 2010 Skąd: Stąd Status: offline
|
Wysłany: 28-05-2012, 16:43
|
|
|
Postać przeniesiona do wg. Daera lepszej lokacji.
I uaktualniona/zmieniona trochę według poprzedniej wersji
W spoilerze wsadzone technikalia
Leah Sincaba [Smiling Shadow Tail] po lunarowemu ale woli to pierwsze.
Lunar Exalted
Full Moon Caste (funny story how she got that)
Spirit Shape: Wiewiórka
Concept: An altogether too curious thief that's out to have a good time. And make others have a good time too. Whether they want to or not.
Trouble: Stiff jerks who act all high and mighty just because they got a bit of power.
Aspekty:
1) Super Special Awesome Happy Bunny Fun Time
2) Oh. That was.. I mean is yours? No, I was right the first time. Was.
3) You'll do it for little ol me, right? Pretty, pretty please with sugar on top!
4) You're looking for who? Obviously not me, I look nothing like her.
5) Look there. A distraction!
- Spoiler: pokaż / ukryj
- Wygląd:
Age, actual: 29
Age, apparent: 23
Height: 169 cm
Weight: what's it to you?
Gender: Female
Eyes: Grey
Hair: Long, black. Usually held in a long ponytail.
Skin: Present. Very light brown.
Homeland: Scavanger Lands (Nexus)
Motywacja: Make Harmonia the greatest beer producer in the east.
Intimacies:
Positive:
Solar Mate (Izrador) Friendship
Nuts (their super delicious)
Having a good time
"Finding" stuff
The Family (positive disposition towards)
Negative:
Opressing free will (we do what we want, so there)
Anima banner: A lightshow of purple-blue with rare dashes of red. In the center a shadowy squirrel traced in silver.
Attributes:
Strength: 3
(f)Dexterity: 6
(f)Stamina: 5
Charisma: 2
Manipulation: 3
(f)Appearance: 5
(f)Perception: 3
Intelligence: 2
Wits: 3
Abilities: listing only those I have something in
Athletics: 2
Awareness: 3
Dodge: 5
Integrity: 1
(f)Martial Arts: 4
Resistance: 3
Larceny: 3
Linguistics: 2 (Low Realm, Riverspeak, Forest-tongue)
Performance: 2
Presence: 1
Socialize: 2
Stealth: 4
(f)Survival: 1
Investigation: 1
Lore: 1
Specialties:
Martial Arts: Natural Weapons +3
Dodge: When Unarmed +3 (obviously natural weapons are ok :P)
Larceny: Lockpicking +2
Dexterity: Evasion +1
Essence: 5
Mote Pool: Personal: 25
Peripheral: 56 (12 commited)
Willpower: 10
Virtues:
Temperance: 2
Conviction: 4
Valor: 3
Compassion: 2
Virtue Flaw: Monumental Ego
http://wiki.white-wolf.com/exalted/index.php?title=Monumental_Ego
KNACKS:
HUMBLE MOUSE SHAPE
PREY’S SKIN DISGUISE
LIFE OF THE HUMMINGBIRD
CHANGING PLUMAGE MASTERY
INTERNAL FORM MASTERY
DEADLY BEASTMAN TRANSFORMATION
BEAST-POWER CONCENTRATION
CHARMS:
1st excellency (dexterity, wits)
2nd excellency (perception, stamina)
3rd excellency (appearance)
GRACEFUL CRANE STANCE
Thousand Legs Stride
GOLDEN TIGER STANCE
WARY SWALLOW METHOD
WIND-DANCING METHOD
FLOWING BODY EVASION
INSTINCTIVE (DEXTERITY) UNITY
FLAWLESS (DEXTERITY) FOCUS
Impossible [Dexterity] Improvement
CLAWS OF THE SILVER MOON
RELENTLESS LUNAR FURY
BRUISE-RELIEF METHOD
HIDE-TOUGHENING ESSENCE
SCORPION AND TOAD ABSOLUTION
SCORPION AND TOAD ASSUMPTION
SCORPION AND TOAD MASTERY
ADDER FANG METHOD
HIDE OF THE CUNNING HUNTER
ONE OF THE HERD
Perfect Symmetry
glance oration technique
terrifying beastman face
EYE AND FINGERTIP WISDOM
KEEN (HEARING AND TOUCH) TECHNIQUE
Stalking Predator Style
Drifting Leaf Technique
http://wiki.white-wolf.com/exalted/index.php?title=Leaf_on_the_Wind_Style
ox-body technique *6 yay housrul
Backgrounds:
Solar Bond 1 Izrador (Solar Velga)
Resources 2 (it's all legal. really)
Artifacts 4 (Kimono of Flowing Fabric)
Mentor 2 (Father of Crows)
Contacts 3 (fabularne)
Influence 2 (fabularne)
Heart's Blood 2 (mouse, slitherer, swallow, eagle, Burrow Lok, Krait(snake), electric eel, cat, Eastern Man, Giant Spider)
Manse 1
Historia:
W miastach Scavanger Lands zorganizowana przestępczość jest czymś oczywistym. Gangi oprychów, stowarzyszenia skrytobójców, 150ta filia Gildii, znajdziesz je tam wszystkie. Lecz jedna grupa, "Rodzina" była trochę inna; w połowie gildia złodziei, w połowie sierociniec. Każde z nich sierota, ci lądowi piraci
ratowali osierocone dzieci i wychowywali jako swoich młodszych braci i siostry. Po podrośnięciu byli już dobrze wyszkoleni w złodziejstwie, oszustwie itd., i
w pełni oddani swojemu przyrodniemu rodzeństwu. Leah, znaleziona na ulicach jednego z miast Stu Królestw, też tak zaczynała.
Wykazała wrodzoną zdolność do oszustw, sztuki krycia się oraz dostawania tam gdzie być nie powinna. Ze względu na urodę była też idealna do skupiania na
sobie uwagi niedogodnie umiejscowionych strażników. Smykałka do improwizowania przebrań oraz naśladowania innych pozwalały jej natomiast udawać prawie
kogokolwiek. Była dobrym złodziejem i równie dobrym szpiegiem.
To wszystko zmieniło się gdy przypadkowo wpakowała się w środek operacji służb specjalnych Harmonii. Doceniając jej zdolności, zaoferowali jej dołączenie do nich. Biorąc pod uwagę, że równie dobrze mogli ją wystawić lub zlikwidować była to hojna oferta. Takie okazje nie zdarzały się codziennie więc po krótkim zastanowieniu przystała na nią.
Tak zaczął się nowy etap jej przygody. Oczywiście na początku pod czujnym okiem, czy aby na pewno jest wiarygodna, ale z czasem, powoli uznano, że można na niej polegać i zaufać. Gdy ciągłe kontrolowanie każdego kroku zelżało okazało się, że, że nowa sytuacja ma spore plusy. Mogła robić to co do tej pory tyle, że teraz za oficjalnym przyzwoleniem i jeszcze jej za to płacili. A jak od czasu do czasu 'znalazła' coś ekstra... cóż nie ona jedna.
I wszystko było pięknie. Do czasu. Będąc na długotrwałym zadaniu w jednym z sąsiednich królestw postanowiła 'pozwiedzać' sobie magazyn który wpadł jej w oko. Coś jednak poszło nie tak i została schwytana. Jak się okazało należał on do rozrastającego się syndykatu prowadzonego przez Wyniesionego Smoków renegat, Nerigus. Po parodniowych
torturach, Leah zbiegła wreszcie z lochu, wycieńczona i ranna, by skryć się w plątaninie korytarzy i pomieszczeń rozciągających się pod kwaterą wyniesionego.
Ponowne pochwycenie wydawało się nieuniknione.. a jednak udało jej się pozostać niewykrytą przez tygodzień. Niestety wyjścia były tylko dwa i zbyt mocno chronione aby dało się zbiec zupełnie. W końcu, uciekając przed kolejnym poszukiwaniem, Leah wśliznęła się do sali jadalnej poszukując kryjówki.. i ujrzała piękną kobietę, o bladej cerze i srebrnych włosach, oraz białych oczach błyszczących jak księżyc. Kobieta uśmiechnęła się, dotknęła ust palcem na znak ciszy, po czym pochyliła się i pocałowała Leah'ę w czoło.
Uśmiechnęła się raz jeszcze i znikła. A Leah Exaltowała.
Następnego ranka Nerigus został znaleziony martwy, zabity we własnych pokojach. Podczas brutalnych walk o dziedzictwo jakie ogarnęły jego organizację nikt nie miał czasu zająć się włamaniem do jego skarbca. (Stąd w posiadaniu Kimono of Flowing Fabric)
Nowo narodzona Lunarka podejrzewała, że jej szef, oczywiście Wyniesiony Smoków nie ucieszy się zbytnio z wieści, że jego podwładna stała się Anathemą. Całe szczęście, że była akurat poza Harmonią, i nie spodziewano się jej z powrotem jeszcze przez jakiś czas. Ponadto w związku z walkami o władzę jakie ogarnęły syndykat nikt nie zaprzątał sobie głowy tym gdzie się podziała. Mimo to kolejny tydzień spędziła likwidując członków wszystkich którzy mogli ją rozpoznać. Jakiś czas po powrocie do Harmonii skontaktowała się z nią grupa Lunarów które zostały wysłane aby sprowadzić ją do Srebrnego Paktu. Cóż za szczęśliwy zbieg okoliczności, że należało się jej sporo wolnego.
Wśród Lunarów dostała się pod opiekę poważanego członka Winding Path, Father of Crows. Przez parę następnych lat wykonywała dla niego różne zadania, z powodu pracy w służbach przeważnie w Harmonii i okolicach (przynieś to, dowiedz się tamto, zakoś mi czekoladki przesyłane wojskowym transportem cesarzowej). Co doskonale jej pasowało bo nigdy nie przekonało jej szeroko u Lunarów rozpowszechniona opinia "cywilizacja zła, siedzenie w krzakach dobre" Przecież w krzakach nie mają nawet papieru toaletowego, a piwo pędzone na korze jest nie tego..
Jak wygląda.
http://kunoichi-san.deviantart.com/art/Hattori-133711135?q=gallery%3Akunoichi-san%2F160262&qo=57
a tak w spirit shape.
http://animals.desktopnexus.com/wallpaper/148155/
Beastman transformation....
http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php?s=197
yeah, something like that. MOre than you know
Page_4E_-_Charms.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 48 raz(y) 263,25 KB |
Leah_Sincaba.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 50 raz(y) 2,16 MB |
|
_________________ There is no such thing as an 'inhuman act', for there is no act so vile that one cannot find a human willing, or even eager, to commit it.
Ostatnio zmieniony przez Sehtal dnia 31-08-2012, 16:39, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Tren
Lorelei
Dołączyła: 08 Lis 2009 Skąd: wiesz? Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 30-05-2012, 20:38
|
|
|
Imię: Serena Cathak, pseudonim pisarski Serena Kwarc
Concept: Queen, Occult fanatic, artifact collector
Atributes:
Strenght: 3
Dexterity: 5
Stamina: 3
Charisma: 3
Manipulation: 3
Appearance: 3
Perception: 3
Intelligence: 3
Wits: 4
Abilities:
Linguistic: 4
Lore: 3
[*]Occult: 5
Stealth: 2
Thrown: 0
[*]Awareness: 5
Craft: 2
Integrity: 5
[*]Resistance: 5
War: 3
[*]Athletics: 5
[*]Dodge: 5
[*]Melee: 5
[*]Presence: 5
[*]Socialize: 3
Bureaucracy: 3
Investigation: 2
Larceny: 2
Martial Arts: 2
Sail: 0
Archery: 2
Medicine: 5
Performance: 3
Ride: 1
Survive: 1
Essence: 5
Personal: 18
Peripheral: 41
Willpower: 10
Virtues:
Compassion: 1
Conviction: 4
Temperance: 3
Valor: 3
Virtue flaw: Conviction
Intimacies: królestwo, Ireneusz (kochany młodszy braciszek), Estera (jej własna bojowa antropomorfizacja obowiązkowości), Koleta, Gwiazdka (ona nadaje na tych samych falach co ja!), Revan (-sensei), Johann (mówi z sensem), Płomień.
Negative Intimacies: węże, osoba odpowiedzialna za śmierć matki
Motivation
Doprowadzić Królestwo Harmonii do wielkości. We wszystkich znaczeniach tego słowa. Poza tym zostać najwspanialszą królową, jaką to królestwo miało (przepraszam, mamo~), kochaną przez wszystkich mistrzynią magii z niezliczonymi skarbami.
Backgrounds:
Breeding: 3
Resources: w cholerę, jestem królową!
Retainers: cała moja świta.
Artifacts: 3
Artifacts: 3
Reputation: 3 - królowa, doh.
Charms:
Wind-Carried Word Technique
Elemental Empowerment Meditation
Elemental Bolt Attack (1m for 2+4L)
Elemental Burst Technique (1m for 1+4L on 5 yards)
Glorious Birthright Font (TCAotUS; 3m; Indefinite; adds Breeding+1 to Elemental Charms damage)
Second Occult Excellency (2m per success)
Terrestrial Circle Sorcery
Fivefold Resonance Sense (3m; detects magical materials)
Seeing the Maker's Hand (5m; identifies artefact)
Elemental Internalization Technique (TCAotUS; no out-of-caste surcharges for in-element effects)
First Awareness Excellency (1m per 2 dice)
All-Encompassing Earth Sense (2m; need to stand on ground)
First Integrity Excellency (1m per 2 dice)
Oath of the Ten-Thousand Dragons (Ireneusz)
Inviolate Dragon Spirit (6m 1WP, mental PD with cut retort)
Chaos-Warding Prana (6m 1WP, antyshaping)
Defense-From-Anathema Method (add essence to DVs and MDVs, when near celestial Exalt)
Second Resistance Excellency (2m per success)
3 Ox Body Technique
Strength of Stone Technique (2m per peron; +1 Strength/+1 Stamina after meditating with rock)
Impervious Skin of Stone Meditation (1m per 2L/2B +1m; soak)
First Athletics Excellency (1m per 2 dice)
Effortlessly Rising Flame (1m; Instant; rising or adds 2 dots when jumping)
Falling Star Maneuver (1m per 2 dice to attack; target can't have cover)
First Dodge Excellency (1m per 2 dice)
Threshold Warding Stance (1m; ignoring all environmental penalties to Dodge DV)
First Melee Excellency (1m per 2 dice)
Dragon Graced Weapon: Fire and Water (1m for both)
Blinding Spark Distraction (2m; when parrying can activate to inflict penalty)
Ghost-Fire Blade (Instant; 2m for attacking spirits; 4m for additional Holy)
Refining Inner Blade (3m 1wp; Scene; in three ticks creates a sword with Holy and Dragon Graces)
First Presence Excellency (1m per 2 dice)
First Socialize Excellenct (1m per 2 dice)
Infection Banishing Prana (2m)
Spells:
Flight of Separation
Demon of first circle + Banishment
Demon of second circle + Banishment
Emerald + Sapphire Countermagic
Disguise of the New Face
Shadows of Ancient Past
Travel Without Distance
Cloud Trapeze
Magma Kraken
Possesion: Jedzenie, ubrania, waluta, kilka notesów i przybory do pisania. Państwo.
Artifacts:
Lepsze Reaper Daiklave (attuned 5) + Jewel of the Flying Heart
Armour of Immaculate Dragons (attuned 7) + heartstone 2
Everyman Armour (6) (noszone na spotkania polityczne, gdzie nie wpuściliby jej w pełnej zbroi)
Land Ship
God-Kicking Boot
Golden Flame
Ultimate Document
Elemental Lens
Wound Mending Needles
Heartstone - Key of Mastery (do Magma Kraken)
Matesorcerous Phylactery (z Magma Kraken)
Merits:
Ambidexterous
Driving Passion
Eideitic Memory
Flaws:
Phobia - Snakes
Diminished Sense - Taste
Sadism
Description:
Age, actual: 25
Age, apparent: about 20
Height: 172 cm
Weight: 76 kg
Gender: female
Eyes: bordowe
Hair: blond
Homeland: Królestwo Harmonii
Skin: DBecka, z resztkami powoli znikającej opalenizny
Języki: Riverspeak, Low Realm, High Realm, Sky Tongue, Old Realm.
History:
Do napisania od nowa.
Exp spenditure:
Liczony od wznowienia.
Total: 253
Bilans: 2
- Spoiler: pokaż / ukryj
-
Presence 5 (6 exp)
Occult 5 (9 exp)
Bureaucracy 3 (12 exp)
Elemental Empowerment Meditation (10 exp)
Glorious Birthright Font (10 exp)
Seeing the Maker's Hand (8 exp)
Elemental Internalization Technique (8 exp)
Linguistic 4 (4 exp)
Dexterity 5 (8 exp)
Charisma 2 (8 exp)
Awareness 4 (3 exp)
Resistance 3 (3 exp)
Willpower 10 (12 exp)
Athletics 5 (3 exp)
Performance 3 (8 exp)
Awareness 5 (3 exp)
Resistance 5 (6 exp)
Integrity 5 (8 exp)
Medicine 5 (4 exp)
Charisma (8 exp)
Perception 3 (8 exp)
Elemental Burst Technique (10 exp)
Socialize 3 (3 exp)
Strength of Stone Technique (10 exp)
Impervious Skin of Stone Meditation (10 exp)
First Integrity Excellency (10 exp)
Inviolate Dragon Spirit (10 exp)
Chaos-Warding Prana (10 exp)
Defense-From-Anathema Method (10 exp)
War 3 (4 exp)
Conviction 4 (2 exp)
Oath of the Ten-Thousand Dragons (Ireneusz) (10 exp)
|
_________________ "People ask me for advice all the time, and they ask me to help out. I'm always considerate of others, and I can read situations. Wait, aren't I too perfect?! Aren't I an awesome chick!?"
Ostatnio zmieniony przez Tren dnia 16-02-2013, 00:30, w całości zmieniany 33 razy |
|
|
|
|
Morg
Dołączył: 15 Wrz 2008 Skąd: SKW Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 30-05-2012, 20:40
|
|
|
Name: Albert Nellens
Attributes:
Strength: 2
Dexterity: 4
Stamina: 2
Charisma: 5
Manipulation: 3
Appearance: 5
Perception: 3
Intelligence: 4
Wits: 2
Abilities:
Resistance: 3
Ride: 2
Craft: 4 (Fate +1)
Dodge: 5
Linguistics: 5
Performance: 5
Socialize: 5
Melee: 1
Presence: 4
Investigation: 1
Lore: 4
Occult: 3
Awareness: 5
Bureaucracy: 4
Integrity: 5
Martial Arts: 5 (Duels +3)
Medicine: 4
Essence: 4
Mote pool: 18/45 (20 commited)
Willpower: 10
DMDV: 10
Join Combat: 4
Virtues:
Compassion: 4
Conviction: 3
Temperance: 2
Valor: 2
Flawed Fate: Chosen of Serenity
Duration: One episode (usually a single game session)
Primary Virtue: Compassion: Spending Willpower to act against Compassion (+1). Affects fate counter to Compassion (+Compassion dice).
Near other Sidereals: Roll Limit in the presence of other Sidereals (6-10 Sidereals: +1 die, 11-90 Sidereals: +2 dice, 91-100 Sidereals: +3 dice).
Fate: Lead you to advocate, seek or cause moments of extreme happiness in own and others' lives.
Intimacies:
Essie (disturbance);
Family (fondness);
Greyfalls (sentiment);
Ma-Ha-Suchi (abhorrence).
Motivation: To turn Unconquered Sun's eyes on Creation once more.
Combat
Soak: 25B/26L/10A
Hardness: 3L/3B
DDV: 7
Join Battle: 4
Move/Dash: 4/10
Weapons (Speed|Accuracy|Damage|PDV|Rate|Range|Tags)
Starmetal Seven-Jeweled Peacock Fan
Speed: 5, Accuracy: 13 (+4), Damage: 6L (+4L), Parry Defense Value: 6 (+3), Rate: 3, Range: —, Tags: D, M
Family jian (exceptional straight sword)
S: 4, Acc: 12 (+3), Dmg: 5L (+3L), PDV: 6. (+2), Rt: 3, Rng: —, T: —
F. jian, with Blade of the Battle Maiden
S: 3, Acc: 13 (+4), Dmg: 8L (+6L), PDV: 6. (+2), Rt: 3, Rng: —, T: —
Unarmed, with BotBM
S: 5, Acc: 12 (+3), Dmg: 10L (+8L)/2, PDV: 6. (+2), Rt: 3, Rng: —, T: —
Clinch, with Perfected Kata Bracers
S: 6, Acc: 11 (+2), Dmg: 5B (+3B)/2, PDV: —, Rt: 1, Rng: —, T: C, N, P
Kick, with PKB
S: 5, Acc: 11 (+2), Dmg: 8B (+6B)/2, PDV: 5. (+0), Rt: 2, Rng: —, T: N
Punch, with PKB
S: 5, Acc: 12 (+3), Dmg: 5B (+3B)/2, PDV: 7. (+4), Rt: 3, Rng: —, T: N
Armor (Soak|Hardness|Fatigue|Mobility):
Discreet Essence Armor: +5L/5B|3L/3B|0|-0
reduces the minimum damage value of oncoming attacks by 1 (to a minimum of one die)
Silken Armor: +5L/3B|—|—|-1
no mobility penalty when attuned
Charms:
(Cost|Duration|Type|Keywords)
- Excellencies [1st: Linguistics, Performance, Socialize, Integrity, Martial Arts, Presence; 2nd: Craft, Dodge, Lore; Propitious Alignment: Dodge];
- Optimistic Security Practice (5m|One scene|Simple [Speed 5, DV -1]|—), source – The Manual of Exalted Power: Sidereals, p. 129 and Scroll of Errata, p. 59;
- Legitimate Ownership Benefit (10m, 1p|Instant|Simple|Obvious, Shaping), source – Return of the Scarlet Empress, p. 179;
- Excellent Implementation of Objectives (4m|Instant|Supplemental|Combo-OK), source – MoEP:S, p. 140 and SoE, p. 62;
- World-Shaping Artistic Vision [in cities] (—|Permanent|Permanent|—), source – MoEP:S, p. 141 and SoE, p. 62;
- Mending Warped Designs (5m|Inst.|Simple [S5, DV-2]|Combo-Basic, Shp., Virtue [Valor]), source – MoEP:S, p. 142 and SoE, p. 63;
- Absence [repurchased] (2m|Inst.|Reflexive [Step 2]|C-OK), source – MoEP:S, p. 143 and SoE, p. 63;
- Duck Fate (10m|Inst.|Refl. [St2]|C-Basic), source – MoEP:S, p. 143 and SoE, p. 63;
- Avoidance Kata (2m|Inst.|Refl. [St2]|C-Basic, Illusion, Shp.), source – MoEP:S, p. 143 and SoE, p. 64;
- Heart-Brightening Presentation Style (—|Permanent|Permanent|Virt. [Compassion]), source – MoEP, p. 146 and SoE, p. 65;
- Shun the Smiling Lady (7m|Indefinite|Simple|C-OK, Emotion, Touch), source – MoEP:S, p. 149 and SoE, p. 66;
- Cash and Murder Games (10m, 1wp|Inst.|Suppl.|C-Basic, Emt., Virt. [Conviction]), source – MoEP:S, p. 149 and SoE, p. 66;
- Life without Compunction (5m|Inst.|Refl.|C-OK, Emt., Social, Virt. [Temperance]), source – MoEP:S, p. 149 and SoE, p. 67;
- You and Yours Stance (10m, 1wp|One scene|Simple|C-Basic, Emt.), source – MoEP:S, p. 150 and SoE, p. 67;
- Efficient Secretary Technique (2m|One miscellaneous action|Simple|—), source – MoEP:S, p. 162 and SoE, p. 72;
- Mark of Exaltation (3m|One scene|Refl.|C-OK, Obv., Virt. [Cp]), source – MoEP:S, p. 169 and SoE, p. 64;
- Telltale Symphony (5m|One hour|Simple [S5, DV-0]|C-Basic), source – MoEP:S, p. 169 and SoE, p. 64;
- Incite Decorum (2m|One scene|Simple|C-OK, Compulsion), source – MoEP:S, p. 169 and SoE, p. 74;
- Prior Warning (6m|Five hours|Simple [S4, DV-0]|C-Basic), source – MoEP:S, p. 173 and SoE, p. 75;
- Expected Pain (2m [+2m]|Inst.|Refl. [St2]|C-OK), source – MoEP:S, p. 173 and SoE, p. 75;
- Icy Hand (1m|Five days|Simple|C-OK, Comp., Touch), source – MoEP:S, p. 176 and SoE, p. 76;
- Terminal Sanction (8m, 1wp|One scene|Simple|C-Basic, Comp., Maiden, Servitude, Virt. [T]), source – MoEP:S, p. 176 and SoE, p. 76;
- Compassionate Essence Replenishment (—|Perm.|Perm.|—), source – MoEP:S, p. 178 and SoE, p. 76;
- Unhearing Dedication (—|Perm.|Perm.|—), source – MoEP:S, p.179;
- Death-of-Self Meditation (2m|One day|Refl. [St2]|C-OK), source – MoEP:S, p. 179;
- Violet Bier of Sorrows Style [full], source – MoEP:S, pp. 180-184 and SoE, pp. 78-79:
- Secrets of Future Strife (3m|Inst.|Suppl.|C-OK);
- Flight of Mercury (2m|Inst.|Suppl.|C-OK);
- Blade of the Battle Maiden (5m, 1wp|One scene|Refl. [St1]|C-OK, Obv.);
- Joy in Adversity Stance (5m|One scene|Refl. [St2]|C-OK);
- Violet Bier of Sorrows Form (6m|One scene|Simple [S6, DV-1]|C-Basic, Form-Type, Emt., Obv.);
- Death-Parrying Stroke (4m|Inst.|Refl. [St7]|C-OK, Obv.);
- Life-Severing Blow (5m|Inst.|Suppl.|C-OK);
- Metal Storm (7m, 1wp|Inst.|Extra Action|C-OK, Obv.);
- Conclusion-Pursuing Approach (— [+10m, 1lhl]|Perm.|Perm.|Prayer Strip).
- Peaceable Conclusion (3m|One scene|Simple [S3]|C-OK, Touch, Virt. [V]), source – MoEP:S, p. 184 and SoE, p. 79;
- Smooth Transition (3m|Inst.|Suppl.|C-OK, Virt. [V]), source – MoEP:S, p. 184 and SoE, p. 80;
- Invocation of the Storm-Following Silence (5m, 1wp|Inst./Indef.|Simple|C-OK, Obv., Shp., Virt. [V]), source – MoEP:S, p. 185 and SoE, p. 80;
- Deferred Wounds (Special|Indef.|Simple|C-OK, Touch), source – MoEP:S, p. 185 and SoE, p. 80;
- Earth and Sky Bargain (10m, 1wp, 1lhl|Indef.|Simple|Obv., Prayer Strip), source – MoEP:S, p. 186 and SoE, p. 80.
Artifacts:
- ●●● Starmetal Perfected Kata Bracers (Acc +2, Dmg +3/2, Def +2, MM [melee/ma weapon] bonus, 6 motes commitment, only N tag weapons), source – Oadenol's Codex, p. 42;
- ●●● Necklace of Solar Charisma (3 motes commitment), source – Scroll of Fallen Races: The Dragon Kings, p. 25;
- ●● Prayer Transceiver Module (x2) source – Wonders of the Lost Age, p. 61;
- ●● Seven-Jeweled Peacock Fan (4 motes commitment for a pair), source – OC, p. 32;
- ●● Discreet Essence Armor (5 motes commitment), source – WotLA, p. 80;
- ●● Silken Armor (2 motes commitment), source – OC, p. 159.
Backgrounds:
Backing: ●● Convention on Deathlords, ● Division of Serenity
Connections: ● Bureau of Humanity
Sifu: ●●
Salary: ●●
Arsenal: ●●●● (Perfected Kata Bracers, Discreet Essence Armor, Prayer Transceiver Module)
Artifact: ●● Silken Armor, ●●● Necklace of Solar Charisma, ●● Starmetal Seven-Jeweled Peacock Fans, ●● Prayer Transceiver Module
Astrology
Greater Sign of Venus: By the Sign of Serenity are all things brought to rest. The Sidereal manifests a brilliant blue aura, and snuffs out all Essence effects within (her Essence) miles, with the following exceptions: Solar Circle Sorcery, Void Circle Necromancy, the workings of the Celestial Incarnae and permanent enhancements to Exalted. Artifacts are rendered powerless for (the Sidereal’s Essence) hours but not damaged. This effect is instantaneous.
Colleges:
The Captain: 4
The Ewer: 5
The Musician: 5
The Peacock: 5
Destinies:
[Peacock, lasts 2 years] Hrabia Aleksander von Mensdorff-Pouilly – Smoczokrwisty Danaa'd, harmoniański szlachcic ze starego rodu. Nosi się jak przystało na osobę o jego urodzeniu i pozycji, jednak nie kryje się też z tym, iż leżą mu na sercu losy najsłabszych. [wygląd pod jakim Albert przybiera tę tożsamość (magiczne przebranie)]
Paradox: 3
Other:
Known languages:
High Realm
Low Realm
Old Realm
Riverspeak (+Harmonian dialect)
Forest-Tongue
Skytongue
High Holy Speech
Known Thaumaturgical Arts:
The Art of the Dead: Master
The Art of Husbandry: Master
Experience
Total: 396
Total spent: 394 |
_________________ Świadka w sądzie należy znienacka pałą przez łeb zdzielić, od czego ów zdziwiony wielce, a i do zeznań skłonniejszy bywa.
Ostatnio zmieniony przez Morg dnia 11-11-2012, 14:23, w całości zmieniany 8 razy |
|
|
|
|
Serika
Dołączyła: 22 Sie 2002 Skąd: Warszawa Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów WIP
|
Wysłany: 30-05-2012, 20:42
|
|
|
Gwiazdka, wersja 2.5, uaktualniona.
Gwiazdka 2.5_social.doc
|
Pobierz Plik ściągnięto 61 raz(y) 43 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez Serika dnia 10-10-2012, 21:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Potwór Latacz
Czajnik w Mroku
Dołączył: 05 Lip 2010 Skąd: Kraków Status: offline
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 30-05-2012, 20:44
|
|
|
Tutaj jest karta i historia postaci. |
_________________ Jestem wielkim Potworem Lataczem!!! <Ö>
"Dla wszystkich starczy miejsca
Pod wielkim dachem nieba
Na ziemi której ja i ty
Nie zamienimy w bagno krwi "
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 30-05-2012, 20:46
|
|
|
Biały płomień tańczący na kurhanach wrogów
Wygląd przed Wyniesieniem
Wygląd po
Warstrider (Zwiastun Czasów Pożogi)
- Spoiler: pokaż / ukryj
- Charisma 2
Manipulation 2
Appearance 2
Perception 4
Intelligence 2
Wits 4
Willpower 7
Essence 3
Essence Pool 30
VIRTUES:
Compassion 1 (to abyssalny warstrider - czegoście oczekiwali?)
Conviction 1 (po kiego mieć jakieś cele, jeśli ci pajace i tak będą robili co innego?)
Temperance 3 (przy niektórych osobach trzeba się jednak powstrzymać od komentarzy)
Valor 4 ("Jestem niepokonany! Poza tym mnie i tak naprawią, najwyżej pilotowi coś się stanie")
CHARMS:
Measure the Wind (1m, wykrywa w zasięgu 30 jardów: wartość Esencji u każdej istoty, typ istoty (spirit, duch, exalt, itp), daje też rzut (wits+perception) z trudnością zmniejszoną o 2 na wykrycie każdej ukrytej istoty w zasięgu)
Essence Bite (3m, dodaje sukcesy Valor+Essence do ataków wręcz do końca sceny)
Camouflage (10m, dodaje sukcesy Wits+Temperance do prób ukrycia do końca sceny)
Donning Spiritual Armor (5m, do końca sceny zwiększa Soak o Temperance + Essence)
Uncanny Prowess (2m, dodaje Valor do rzutu na Dex)
Spirit Cutting (1m, pozwala zaatakować istotę niematerialną)
Historia postaci:
- Spoiler: pokaż / ukryj
- W roku 431 RY w Nexus, w slumsach dystryktu Nighthammer rodzi się (?) Nuada. Przychodzi na świat jako piąte dziecko w rodzinie która w dobrych okresach prowadzi stragan, a w złych zarabia pracą w okolicznych manufakturach. Czasy w których przychodzi dziecku dorastać są bardzo niekorzystne, więc do tych źródeł zarobku dochodzi jeszcze okazyjne żebractwo i kradzieże. Nuada szybko dochodzi do wniosku, że brakuje mu uzdolnień do odniesienia sukcesów w tych dwóch dziedzinach - i że powinien stawiać raczej na te cechy, które posiada (czyli dość dobre warunki fizyczne i sprawny umysł). Kontakty z innymi ludźmi przekonują go, że może liczyć tylko na siebie i nastrajają wyjątkowo cynicznie do świata. Kontakty z rodziną tylko umacniają te przekonania i przekonują, że należy jak najszybciej się uniezależnić.
Jaśniejszym elementem życia są wizyty w pobliskiej bibliotece. Nuada nigdy się nie dowie, dlaczego kustosz który nakrył go na próbie kradzieży książek (z ładnymi obrazkami!) zamiast spuścić mu manto uznał, że dziecku przyda się odrobina ogłady i wykształcenia. Wrodzona nieufność kazała mu wtedy powątpiewać w dobre intencje staruszka, ale mimo wielu prób nie udało mu się nigdy znaleźć żadnego ukrytego motywu takiego zachowania. Niezależnie od powodów, dzięki tej znajomości chłopiec uczy się czytać i pisać i nabywa podstaw wiedzy o świecie. Staruszek [by było jasne - to jest z punktu widzenia Nuady. “Staruszek” może mieć lat 60, a może być nieco powyżej 40-tu] prezentuje tez sobą postawę życiową które mocno kłóci się z zasadami wyznawanymi przez inne osoby z którymi młody Nuada spotyka się na co dzień i pokazuje chłopcu, że świat jest znacznie większy, ciekawszy i bardziej skomplikowany niż mogłoby się to wydawać. Daje też urwisowi dostęp do książek z działu historycznego - co okazuje się mieć raczej nieplanowany skutek. Nuada z ciekawością pochłania opisy dotyczące innych regionów świata, ale to co naprawdę budzi jego ciekawość to opisy kampanii wojennych, wielkich bitew i słynnych dowódców. Pomimo ostrzeżeń starca, próbującego bezskutecznie tłumaczyć mu że wojny wcale nie są tak ciekawe, barwne i heroiczne, chłopiec ignoruje co bardziej nie pasujące mu do własnej wizji opisy i szybko dochodzi do wniosku, że kariera wielkiego generała bardzo by mu odpowiadała.
W wieku 13 lat stawia pierwszy krok na drodze ku Wielkiej Karierze, gdy udaje mu się znaleźć miejsce w jednej z kompanii najemniczych regionu (tu wymyślić jakąś nazwę) - najpierw jako pomoc obozowa, a potem już normalny żołnierz.
W środowisku najemników Nue wreszcie czuje się na właściwym miejscu. Wraz ze zdobytym w pierwszych akcjach doświadczeniem (i szczęściem, które pozwala mu je przeżyć), rozwija swoje zdolności wojskowe, oraz zauważa, że ma całkiem dobry zmysł taktyki.
W roku 453-cim, gdy kompania w której służy zostaje wynajęta przez Konfederację Rzek do wzięcia udziału w wojnie z Thorns, dowodzi łuską żołnierzy. Rok później, po Bitwie o Mishaka i pokonaniu Thorns przez siły Konfederacji, jest już zastępcą dowódcy szponu.
Tu zaczynają się pierwsze problemy. Możliwości dalszego awansu szybko się wyczerpały - kompanie najemnicze w Nexus operują niezależnie od siebie, nie mają też za dużych stanów osobowych które pozwalałyby na dowodzenie jeszcze większymi grupami ludzi. Alternatywą byłaby próba utworzenia własnej kompanii - jednak szybko się okazało, że ambitny oficer nie ma ku temu wystarczających umiejętności personalnych. Jako dowódca przywykł do traktowania swych żołnierzy jako narzędzi, o które trzeba, owszem, dbać, ale do których nie należy się przywiązywać. Podejście to, połączone z widoczną chęcią do wykazania się, niechętnie nastawiało do niego żołnierzy i stanowiło przeciwwagę dla jego umiejętności.
Choć żyje już na całkiem niezłej stopie, i jest dość znany w środowisku najemników Nexus (oraz miejscowych karczmach), świadomość, że najprawdopodobniej jest to szczyt jego kariery, a jego ambicje nigdy nie zostaną zrealizowane tylko pogarsza charakter Nuady i powoduje, że staje się on coraz bardziej zgorzkniały i coraz bardziej chętny by uczepić się nawet najmniejszej szansy która mogłaby odmienić jego los.
Na samym początku roku 464-go taka szansa nadchodzi. Dowodząc częścią kompanii oddelegowaną do lokalnego konfliktu gdzieś w Setce Królestw dostaje się z małym oddziałem w zasadzkę ze strony bliżej niezidentyfikowanych napastników. Trafiony strzałą na samym początku walki spada z konia i leżąc na ziemi oraz wykrwawiając się na śmierć ma okazję słyszeć jak odgłosy walki oddalają się, zostawiając go samego.
Maska Zim, ofiarując mu Wyniesienie, daje mu szansę nie tylko na ucieczkę przed bezsensowną śmiercią i zapomnieniem, ale obiecuje mu też, u jego boku, udział w wielkiej wojnie, jakiej świat jeszcze nie widział, oraz szansę dowodzenia wielkimi armiami i udowodnienia światu swojego talentu. Nuada nie zastanawia się długo.
Jego początkowy entuzjazm szybko znika. Najpierw zmuszony jest do zrzeczenia się imienia - tego samego, które chciał rozsławić. Bliższe przyjrzenie się swojemu nowemu pracodawcy, oraz swoim nowym towarzyszom broni też nie nastraja go optymistycznie - jego stare nastawienie do świata i ludzi powoduje, że szczególnie rzucają się mu w oczy ich co mniej przyjemne cechy, a jego ambicja i przekonanie o własnej wartości powoduje, że trudno mu pozostałych sług Maski podchodzić inaczej jak z pogardą, którą wcale nie jest łatwo mu ukrywać. Później, zostaje pominięty podczas kampanii przeciw Thorns - oficjalnie jako jeszcze niegotowy do akcji, w praktyce z powodu nienajlepszych stosunków z innymi abyssalami, oraz coraz większej ostrożności Maski wobec swych Wyniesionych.
Jako, że jego główną siłą jest dowodzenie armiami - a tych Maska już nie powierza Wyniesionym, Płomień większość czasu spędza w Świecie Podziemnym, ucząc się od zmarłych dowódców, studiując traktaty wojenne i ogólnie nudząc się.Tylko od czasu jest wysyłany do Kreacji, zwykle z drobnymi misjami typu podaj, przynieś, pozamiataj, albo z poleceniami demolki nie wymagającymi dużej subtelności. Nowi Abyssale, ukazujący znacznie większy entuzjazm do swojej roboty, są znacznie częściej od niego wykorzystywani w terenie - zwłaszcza, gdy misja wymaga udziału większej ich ilości. Jak łatwo zgadnąć, nie budzi to specjalnego entuzjazmu Płomienia, który coraz bardziej ponuro i negatywnie ocenia swoje perspektywy w aktualnej robocie. Dodatkowo zetknięcie się z warunkami panującymi w podbitym Thorns, czy z konsekwencjami “działań wojennych” prowadzonych przez Pannę Żałobnego Uśmiechu budzi w nim niesmak - nie jest to ten rodzaj wojny jaki sobie niegdyś wymarzył.
Pomimo tych cech zmniejszających jego użyteczność dla Maski, widoczny fatalizm Płomienia i jego odcięcie od wszystkich starych więzów, połączone z chłodną oceną sytuacji i niechęcią do angażowania się w politykę UW powodują, że nadal jest postrzegany jako osoba na której można polegać - przynajmniej do pewnego stopnia.
Jego nowym zajęciem staje się uczenie nowo wyniesionych Abyssali szermierki i sztuki wojennej. Bliski kontakt z uczniami, oraz sposób w jaki wykorzystują oni jego lekcje nie polepsza jego o nich opinii - a w wielu wypadkach ją znacznie pogarsza.
Od czasu do czasu myśli nad ew. zmianą miejsca zamieszkania i towarzystwa w jakim się obraca, nawet czyni pewne przygotowania, ale przez dłuższy czas są to rozważania wyłącznie akademickie. Ostatecznie, Abyssale nie mają wielu alternetywnych opcji wyboru kariery - a przecież pozostaje jeszcze kwestia Monstrancji, i Szefa który mógłby nie być zadowolony (o szalonych umarłych szefach Szefa to już lepiej nawet nie wspominać).
Najnowsze wydarzenia przyniosły jednak powiew zmian, rozbijając otępiającą umysł rutynę wydarzeń i rozpalając nieśmiały ognik nadziei na to, że być może przyszłość jaką przed sobą dotychczas widział nie jest tak nieuchronna jak się mu wydawało.
(stan na 04.07.2012, po przeliczeniu na płaskie xp - 280xp)
Aktualna karta, wersja 2.5 (stan na 14.10.2012, po Monologu - 313xp)
Płomień.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 52 raz(y) 3,54 MB |
|
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense.
Ostatnio zmieniony przez Bezimienny dnia 14-10-2012, 01:55, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 02-06-2012, 21:54
|
|
|
Grimbert Dachs
Grimbert pochodził z kasty kupieckiej Gethemane, jego rodzina zdobyła majątek na handlu grzybami, a on wydatnie pomnożył go, zajmując niszę Gildii po jej wygnaniu z miasta. Handel towarami jednak nudzi go, chętnie spróbowałby swych sił w obrocie instrumentami finansowymi, rynek Miasta Pod Górą nie miał jednak zupełnie zapotrzebowania na tego typu usługi. Gdy więc nadarzyła się okazja przeniesienia działalności do Harmonii i intratnych inwestycji nie wahał się długo.
Obecnie jest przewodniczącym Gethamańskiej Kompanii Wschodniej, luźnego związku kupców i początkujących bankierów, którzy zdecydowali się związać ze sprawą sędziego Schwarzenberga i finansować jego przedsięwzięcia. Wszyscy oni są wyznawcami Kultu Oświeconych (a raczej oryginalnej koncepcji Johanna, częściowo opartej na wierzeniach Kultu – sędzia nigdy nie miał bezpośredniego kontaktu z Kultem i ma mgliste pojęcie o jego faktycznej doktrynie, nie żeby się tym przejmował) i łączą pobożność z oportunistyczną chęcią zysku.
Motywacja: odtworzyć system bankowy Pierwszej Ery.
Klasa: heroic mortal
Wiek: 47
Wygląd: krępy, łysy (nosi tupecik), zdecydowany wzrok i żywa gestykulacja.
Kapitan Thysenhauz
Dowódca Wolnej Kompanii Saperskiej, oddziału żołnierzy wykwalifikowanych w pracach polowych i oblężniczych, pochodzących z Gethemane. Oddział powstał ze znudzonych strażników i górników, którzy zbyt wiele nasłuchali się opowieści Johanna o wielkich bitwach, wyprawach i bohaterach. Poważnie odbiło się to na ich psychice – poczuli Zew Przygody i opuścili rodzinne miasto, udając się w ślady swego idola.
Motywacja: sława, bogactwo i kobiety
Klasa: heroic mortal
Wiek: około 30 lat
Wygląd: wysoki i postawny (choć nie tak jak Johann), bujne kasztanowe włosy i broda |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 02-07-2012, 20:32
|
|
|
Hattas Młodszy - choć w teorii jest rodowitym gethamańczykiem, jego nadmierny wzrost, szerokie bary i jasne włosy wyraźnie wskazują na jego pochodzenie od jakiegoś przejezdnego barbarzyńcy ze wschodu. W tak ksenofobicznym wobec wszystkich przybyszów mieście jak Gethamane nie ułatwiało mu to życia, aż w końcu zdecydował się na zaciągnięcie do straży (do czego i tak predysponowały go warunki fizyczne). Dzięki szczęściu i umiejętnościom udało mu się przeżyć pierwszy rok służby, potem kolejne, aż wreszcie znalazł się na nieco bezpieczniejszym (ale i bardziej odpowiedzialnym) stanowisku dowódcy Dolnej Warty - części gwardii stale pilnującej bram do podziemi pod gethamane. Brak perspektyw dalszego awansu i przekonanie, że przyjdzie mu pełnić to stanowisko aż do śmierci (która nastąpi w wyniku rozszarpania przez jakieś potworności z podziemi) spowodowały, że chętnie przeszedł do sił zbieranych przez Płomienia, a doświadczenie szybko uczyniło go jednym z głównych oficerów.
Estral Knuj - za młodu wykazywał się tendencjami do zdobywania dóbr metodami odbiegającymi od przyjętych wśród pozostałych mieszkańców miasta. Drobny kombinator i złodziejaszek myślał, że znalazł świetny sposób na życie... aż z jego mieszkania wywlekli go gwardziści miejscy z informacją, że winny jest miastu wiele lat pracy przymusowej.
Pracą okazała się służba w straży miejskiej - co przy niechęci do narażania życia ponad potrzebę połączonej z kiepskimi warunkami fizycznymi nie rokowało mu szans na długie życie. Postawiony w sytuacji bez wyjścia, Estral uznał że lepiej dla niego będzie jeśli szybko znajdzie sobie w straży zajęcie które będzie zarówno bardziej bezpieczne, ale i na tyle użyteczne by nikt nie pomyślał by go z niego usuwać. Takim zajęciem okazała się służba w zaopatrzeniu.
Estral twierdzi, że jest w stanie załatwić wszystko - jest to oczywiście gruba przesada, ale prawdą jest że ma nie tylko duże uzdolnienia organizacyjne, ale też i talent do znajdowania okazji handlowych, czy kontaktów w półświatku które bardzo ułatwiają zdobywanie trudniej dostępnych rzeczy.
Ostatnio udało mu się nawet załatwić niewielką dostawę kusz haslanckich (jedną z których zostawił dla siebie, zgodnie ze starą swoją zasadą by nie dopuszczać do siebie przeciwników na odległość miecza). |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 28-09-2012, 17:10
|
|
|
Aktualna karta i historia Johanna.
EDIT= +3 xp
Ysen-Exalted.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 63 raz(y) 2,33 MB |
historia Johanna.txt
|
Pobierz Plik ściągnięto 52 raz(y) 7,15 KB |
|
_________________ I can survive in the vacuum of Space
Ostatnio zmieniony przez Ysengrinn dnia 05-11-2012, 20:41, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 28-09-2012, 17:28
|
|
|
Ermina Umineko - półkrwi Icewalkerka, za młodu sporo podróżowała ze swymi pobratymcami i służyła jako najemnik. Od jakiegoś czasu pragnęła ustatkować się, założyć rodzinę i otworzyć zajazd dla przejezdnych kupców, stwierdziła jednak, że ceny nieruchomości i katastru w Gethamane są dla niej zaporowe. Dopiero dzięki wsparciu "parafii oświeconych" była w stanie odkupić i odnowić lokal po karczmarzu, który zginął w ataku Mrocznych Istot z podziemi. Niestety ruch w Mieście Pod Górą okazał się daleko niezadowalający - w zasadzie poza członkami wspólnoty jedynymi stałymi gośćmi byli przyjaciele i znajomi Johanna. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|