Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Jakie anime obejrzeć? / Widziałem (...), co polecicie? |
Wersja do druku |
Paweł
|
Wysłany: 29-01-2009, 14:39
|
|
|
W Honey and clover może i nie ma przedramatyzowania, ale jednak dramat jako taki występuje, szczególnie w drugiej części, więc jako "serii bez dramatów" bym jej nie polecił.
Mitsurugi - jeżeli nie widziałeś jeszcze Natsume Yuujinchou to polecam jak najbardziej, bardzo ciepła historia, która niezwykle pozytywnie nastraja.
Jeżeli zaś chodzi o mangi, na tym polu nie mam zbyt dużego doświadczenia i na podstawie Twoich preferencji nie jestem w stanie nic wymyśleć. Polecam natomiast Skip beat!, z tym że jest to manga będąca wciąż w trakcie. Mimo tego, że nie możemy więc ocenić zakończenia, jest to prześwietna, prześmieszna i niezwykle wciągająca historia, do tego stopnia, że ok. 100 rozdziałów przeczytałem bodajże w dwa dni, po prostu cudo - nic tylko czekać na kontynuacje (zero dramatów, kupa śmiechu). |
|
|
Costly
Maleficus Maximus
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 29-01-2009, 14:47
|
|
|
Mitsurugi napisał/a: | Aha, i jeszcze szukałbym jakiś dobrych anime z serii okruchy życia, tylko BEZ DRAMATÓW! :] tak ze 3-4 tytuły najlepszych jakie wam do głowy przychodzą. |
Genshiken, Fruits Basket, Haibane Renmei, Hataraki Man. W FB i HR trochę momentów podpadających pod dramat może być. Ale w optymalnej i nie drażniącej ilości. |
_________________ All in the golden afternoon
Full leisurely we glide... |
|
|
|
|
Chemik
Time does not exist...
|
Wysłany: 29-01-2009, 16:20
|
|
|
Paweł napisał/a: | (...)
Natomiast co ma ZnT do Fate Stay Night, Boże.... aż słów mi zabrakło.
|
zachowanie głównego bohatera ;) no i tez sa "summon-y" ;]
Troche bardziej na poważnie i bez fanserwisu ;]
Cytat: | poszukuję anime z rodzaju "eksperymentalne", "wybitne", "nowatorskie" |
Praktycznie wszystko ze studia 4°C ;]
+
Aru Tabibito no Nikki
i ogólnie warto sobie przejrzeć