Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Jakie anime obejrzeć? / Widziałem (...), co polecicie? |
Wersja do druku |
Tren
Lorelei
Dołączyła: 08 Lis 2009 Skąd: wiesz? Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 29-04-2010, 21:20
|
|
|
Baccano, krótkie nawet jeśli doliczyć OAVkę, ale wciągające i z humorem. Poza tym Gintama - zwariowana parodia. Co prawda nie wszystkim pasuje tamtejszy humor, ale za to ma dużo odcinków i zdecydowanie nie jest nudna. I skoro przy komedii jestem to moze jeszcze Lucky Star (i tak pierwszy odcinek jest do bani, ale później robi się naprawdę wesoło). |
_________________ "People ask me for advice all the time, and they ask me to help out. I'm always considerate of others, and I can read situations. Wait, aren't I too perfect?! Aren't I an awesome chick!?"
|
|
|
|
|
kokodin
evilest fangirl inside
Dołączył: 25 Paź 2007 Skąd: Nałeczów Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 30-04-2010, 00:13
|
|
|
Ardevil, szczerze jestem pod wrażeniem i jednocześnie zaczynam być przerażony. :] Wiem jakie mogą być skutki fizyczne przedawkowania oglądania czegokolwiek. żylaki na łokciach są najfajniejsze, bo trudno się ich pozbyć :P Jeżeli masz fazę na komedię ja muszę ci trochę ten nastrój podkreślić. Bez punktu odniesienia tracimy orientacje a po cukierku owoce są kwaśne :P
Dobra nie myśleć czy to ma sens.
Tak więc słodko kwaśna opowieść o małej dziewczynce, trochę o smokach trochę o pszczółkach. Kemono No Souja Erin. Właśnie oglądam i jest zdecydowanie dobre (forum anidb nominowało to do "the best of 2009" w kilku kategoriach) Podkreślam nie jest przesłodzone, chwilami jest brutalne ale mimo to jest świetne. Poza tym ma nie 13 a 50 odcinków :] 2 dni powinno zająć :D.
Norrc napisał/a: | Albo gdy zabraknie Kokodina, który odpowiada tu najczęściej ^^ |
No ba, moją ambicją jest zniszczenie świata poprzez zapisanie wszystkich tematów na tanukach od pierwszej do ostatniej strony. Jeden temat już mam i to jeszcze na top-ie do tego nie mój :]. |
|
|
|
|
|
Ardevil
Live is Brutal
Dołączył: 22 Lut 2010 Skąd: Koszalin Status: offline
|
Wysłany: 30-04-2010, 13:32
|
|
|
ja tam sobie leże przed monitorem :D No może te tytuły wystarczą na ten tydzień wolnego xD
Ps. Za jakiś czas znowu się odezwę ^^ |
_________________
|
|
|
|
|
Fikołek
Gość
|
Wysłany: 01-05-2010, 00:02
|
|
|
Hejka łobuzy, szukam anime o klimacie podobnym do Gantza. Musi być horrorowate i ponure. Nie koniecznie obcy czy jakieś dziwadła. Koniecznie realizm. Może cyberpunk może teraźniejszość normalna. Może zawierać "te ważne pytania o sens czegokolwiek". Nie koniecznie musi za to zostawiać traumę ale fajnie by było, bo takie bajeczki długo pozostają w pamięci, prawda? Może być surrealistycznie i wręcz dziko. Ładna kreska jest miło widziana acz nie wymagana. Muzyka to wiadomo. Dziękuje z góry. |
|
|
|
|
|
0rdi
Last man on the moon.
Dołączył: 18 Paź 2009 Status: offline
|
Wysłany: 01-05-2010, 00:07
|
|
|
Fikołek może Elfen Lied, Higurashi i Ergo Proxy? |
_________________
|
|
|
|
|
Fikołek
Gość
|
Wysłany: 01-05-2010, 00:31
|
|
|
Ordi już niestety oglądałem te trzy. A jeszcze mi przyszło do głowy, że armia zombi była by też cool i na miejscu! |
|
|
|
|
|
kokodin
evilest fangirl inside
Dołączył: 25 Paź 2007 Skąd: Nałeczów Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 01-05-2010, 01:10
|
|
|
Z tego wynika , że helsinga też już widziałeś/aś(w sumie to nie wiem prośba napisana trochę bezpłciowo) ?:P Ja polecam kara no kyokai . Fabuła jest dziwna, krwawa i bardzo przyjemna, muzyka i grafika są jeszcze lepsze , bo to ova . Niemniej jednak długość przeciętnego pełnego sezonu tv. Jestem w trakcie 2 odcinki do końca ale już dzisiaj* nie skończę. Rzeczywiście jest dobre i ogólnie i do podanych wytycznych. |
|
|
|
|
|
0rdi
Last man on the moon.
Dołączył: 18 Paź 2009 Status: offline
|
Wysłany: 01-05-2010, 01:12
|
|
|
Fikołek, łatwiej jest doradzać jak ma się wgląd w listę obejrzanych już tytułów. W takim razie nic tu po mnie. |
_________________
|
|
|
|
|
Riuuku
Dołączył: 13 Kwi 2009 Status: offline
|
Wysłany: 01-05-2010, 13:04
|
|
|
Poszukuje anime z walkami takimi jak samurai champloo czy bleach, mogą być super moce i zwykłe walki aby były efektywne i dobre...czyli dobra nawalanka na poziomie ;p ma ktoś coś? oto moja lista anime http://myanimelist.net/animelist/Riuuku |
|
|
|
|
|
Tren
Lorelei
Dołączyła: 08 Lis 2009 Skąd: wiesz? Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 01-05-2010, 13:15
|
|
|
Kara no kyoukai ma wspaniale skonstruowane walki. Widzę, że obejrzałeś pierwszą serię FMA, w takim razie poleciłabym też Fullmetal Alchemist: Brotherhood które ma inną fabułę i nowe postaci, co przekłada się na inaczej skonstruowane walki. Baccano i (wciąż wychodząca) Durarara w tej kolejności. Ga rei zero i Chrno Crusade miało ładne walki. Ah i Black Lagoon, bardzo dobra sensacyjna seria. A z bardziej fantastycznych jest jeszcze Inuyasha. |
_________________ "People ask me for advice all the time, and they ask me to help out. I'm always considerate of others, and I can read situations. Wait, aren't I too perfect?! Aren't I an awesome chick!?"
|
|
|
|
|
Riuuku
Dołączył: 13 Kwi 2009 Status: offline
|
Wysłany: 01-05-2010, 13:38
|
|
|
Tren, dzieki zdecyduje się chyba na Durarara!! i Ga-Rei -Zero- ale jak toś ma coś jeszcze niech daje tytuły ;] |
|
|
|
|
|
moshi_moshi
Szara Emonencja
Dołączyła: 19 Lis 2006 Skąd: Dąbrowa Górnicza Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne WOM
|
Wysłany: 01-05-2010, 13:45
|
|
|
Riuuku, spróbuj Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen, Samurai 7, Sengoku Basara, Sword of the Stranger. |
_________________
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 01-05-2010, 13:58
|
|
|
Spróbuj jeszcze Avatar: The Last Airbender. Amerykańskie, ale niewiele odbiega od anime i walki ma bezbłędne. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
DaHaka
Dołączył: 04 Mar 2009 Status: offline
|
Wysłany: 01-05-2010, 18:16
|
|
|
Riuuku, Skoro masz zamiar Durarara!! zobaczyć to mogę cię jedynie utwierdzić w wyborze. W końcu to jednak aktualny szlagier i słusznie zresztą. Patrząc na twoją listę myślę, że skoro lubisz akcje to Tren słusznie ci sugeruje Black Lagoon. Od siebie mogę Mnemosyne - Mnemosyne no Musume-tachi zaproponować, a co... Może ci się spodobać bo sporo akcji się dzieje w tym tytule, plus ciekawą i realną wizję przyszłości w dziedzinie technologi internetowej w nim zawarto oraz sporo ostrych scen. Myślę jednak, że Durarara!! i Black Lagoon to jak dla ciebie pewniaki. |
|
|
|
|
|
0rdi
Last man on the moon.
Dołączył: 18 Paź 2009 Status: offline
|
Wysłany: 01-05-2010, 21:44
|
|
|
Riuuku, Afro Samurai? |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|