FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 236, 237, 238 ... 397, 398, 399  Następny
  Jakie anime obejrzeć? / Widziałem (...), co polecicie?
Wersja do druku
Miner77 Płeć:Mężczyzna

Dołączył: 09 Sie 2010
Status: offline
PostWysłany: 09-08-2010, 23:22   

Witam serdecznie.

Chciałbym się przywitać, jestem właściwie nowicjuszem, mam także pytanie:

Zebrałem pewne informacje o anime typu - must see, moglibyście zerknąć, czy czegoś nie pominąłem, bądź też niepotrzebnie dodałem?

byłbym wdzięczny, link do profilu:
http://myanimelist.net/animelist/Miner77

Pozdrawiam ;)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kokodin Płeć:Mężczyzna
evilest fangirl inside


Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Nałeczów
Status: offline

Grupy:
Samotnia złośliwych Trolli
PostWysłany: 10-08-2010, 01:13   

Nie wiem czy to coś zmieni, ale mam pewne wskazówki co do niektórych tytułów:
-Evangelion serial i filmy to ta sama opowieść, ale opowiedziana inaczej. Jeżeli oglądasz serial to filmy mogą ci się nie spodobać i na odwrót Jednocześnie do serialu najlepiej ostatni odcinek zastąpić filmem End of Evangelion, który zawiera prawdziwe a nie budżetowo ucięte zakończenie.
-Podobnie z Fullmetal Alchemist, z tym , że tutaj masz wersję studia Bones i wersję zbieżną z mangą. Ale Tak czy siak oglądanie obydwu jedna po drugiej jest trochę dziwnym pomysłem.
-Co do Ghost in the Shell Stand Alone Complex oglądanie drugiej serii bez pierwszej będzie trochę kulało fabularnie. Nie będziesz wiedzieć o co chodzi z Tachikomami i ogólnie o co chodzi w pierwszym odcinku.
-Jesteś pewien, że nie masz ochoty na więcej komedii? Mahoromatic i Azumanga, dwa kompletnie różne tytuły jednak wiele osób utożsamia je z anime.