FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 237, 238, 239 ... 397, 398, 399  Następny
  Jakie anime obejrzeć? / Widziałem (...), co polecicie?
Wersja do druku
Oczywisty
Gość
PostWysłany: 10-08-2010, 21:33   

nacie może jakieś fajne anime typu naruto, bleach, one piece, d gray man, coś z walkami, może wątkiem romantycznym, może to być komedja itp :)

Także szukam czegoś mocnego, jakiś dobry dramat, anime którego tak łatwo nie zapomne, coś jak elfen lied, clannad itp

:((
Przejdź na dół
chmurka
Gość
PostWysłany: 11-08-2010, 11:09   

Witam, nie jestem nowy w anime, ale na pewno na tym forum. Spodobał mi się ten temat i postanowiłem z niego skorzystać.
Poszukuje tytułu który balansował by na granicy dwóch sprzecznych gatunków. Bardzo podobało mi się w Tsukuyomi Moon Phase właśnie jak balansowano pomiędzy komedią i tragedią. Może to być również balansowanie na granicy pojęć. Np bohater wręcz wykrzykuje , że jest faceta a po chwili już nim nie jest jak w Ranmie 1/2 lub I My Me Strawberry Eggs. Nie chodzi mi konkretnie o zmianę płci , lecz o sam schemat sytuacji. To może być też coś jak w Full Metal Panic.
Lubię też patrzeć jak się ktoś męczy, w sensie ktoś uderza go w czuły zakompleksiony punkt. Wzrost, pozycja społeczna, ulubiony kolor , takie sprawy. W każdym razie bohater powinien się po takim komentarzu rzucać i przeżywać jak Edward Elric lub Hare.

Bardzo bym prosił o jakiś tytuł, dawno nic nowego nie widziałem.

Tak z ciekawości przejrzałem kilka ostatnich stron tego tematu. Czy tu ciągle zadaje się pytania o dokładnie to samo? Widzę nawet, że niektóre się powtarzają mimo otrzymania odpowiedzi. Przynajmniej przedmówca.
Powrót do góry
Grisznak
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 11-08-2010, 11:47   

Cytat: