FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 531, 532, 533  Następny
  Co w tej chwili oglądacie - edycja druga
Wersja do druku
kokodin Płeć:Mężczyzna
evilest fangirl inside


Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Nałeczów
Status: offline

Grupy:
Samotnia złośliwych Trolli
PostWysłany: 25-01-2009, 16:19   

Po raz kolejny obejrzałem sobie hand maid may i nadal ubóstwiam zakończenie odcinka specjalnego.
Jednak samo zakończenie serii i wątku głównego zaczyna mnie coraz bardziej bawić. Jestem z wykształcenia informatykiem i takie "hollywoodzkie" graficzne działanie wirusów jak zasłanianie czcionek lub przywracanie skasowanych plików poprzez rozmowę o ich zawartości totalnie mnie bawiło i to od dawna.
Wiem że pokazanie rzeczywistego procesu kasowania wirusów było by totalnie nudne ale tak czy siak lobię parszeć na takie absurdalne efekciarskie programowanie z przymrożeniem oka bo nigdy nie wiadomo w jaki sposób można usuwać wirusy :].

Drugi obejrzany dzisiaj anim to 13-sty odcinek Michiko to Hatchin.
Spoiler: pokaż / ukryj
I tutaj kompletnie brakowało mi Michiko i Hatchin. Prawdopodobnie właśnie trafiły obie do szpitala rozłożone chorobą więc nie było czego pokazywać. Ale dzięki temu wybiegowi wiemy co się stało z blond afro po jej wspaniałomyślnym puszczeniu starej znajomej wolno.
Zanosi się na to że niedługo młoda zobaczy się z tatusiem a stara wróci do paki ale wszystko może się jeszcze wydarzyć w końcu akcja dzieje się w Brazylii.

_________________
kokodin pisze się zawsze z małej litery
Jeżeli mówił bym normalnie , nie było by sensu ze mną rozmawiać.
Miłośnik wszystkiego co czarne, zielone, żółte lub okrągłe.
Jeżeli to czytasz to się nudzisz.
Przejdź na dół Zobacz profil autora