Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Wiara, religia, światopogląd, filozofia i temu podobne |
Wersja do druku |
BOReK
|
Wysłany: 22-02-2006, 21:37
|
|
|
Może wyjdę na żłoba z niskiego terenu, ale o co chodzi z tym aksjomatem? Bo ja tylko nędznym fizykiem jestem i nie znam się na takich twierdzeniach :P. |
_________________ You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 22-02-2006, 21:57
|
|
|
Bez jaj moi państwo, jakoś nie chce mi się wierzyć, by kogoś w tym kraju wzięło na wyjazd gdziekolwiek i pchanie się pod lufy. Na pewno zaś nie wysadzi się w autobusie. Obawiam się zaś, że muzułmanie tak sobie psują opinię, że jakiekolwiek działania Kościoła ich nie zastąpią.
Aksjomat Stalina brzmi: "śmierć jednego człowieka to tragedia, śmierć miliona - statystyka". |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
ril
|
Wysłany: 23-02-2006, 00:15
|
|
|
Na plakatach jest podana strona internetowa pewnej grupy wyznaniowej dodatkowo wydającej pismo pod tym samym tytułem. Oprócz tego znajduje się tam wezwanie do wzięcia udziału w konkretnej uroczystości religijnej. Ponieważ Polska jest państwem świeckim i obowiązuje rozdział Kościoła od państwa, zastanawiam się, czy komukolwiek by przeszkadzało gdyby zmienić grupę wyznaniową. Wielu męczenników miałą np. sekta Falun Gong w Chinach. Myślę, że nie mniej niż chrześcijanie, biorąc pod uwagę chociażby liczbę Chińczyków i popularność tej sekty. Jeśli akcja Christianitas dojdzie do skutku, to jak sądzicie, czy ktokolwiek będzie mieć coś przeciwko jeśli Falun Gong umieści w innych autobusach zdjęcia swoich męczenników z linkiem do swojej strony internetowej, tytułem swojego pisma i wezwaniem do wspólnej modlitwy w lokalu do nich należącym?