Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Kto mi powie... |
Wersja do druku |
BOReK
|
Wysłany: 09-11-2006, 13:34
|
|
|
Kto mi powie, czemu nasze F-16 Falcon postanowiono nazwać Jastrzębiami? Zabieg celowy czy kolejna wpadka językowa? |
_________________ You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain
|
|
|
|
|
Avellana
Lady of Autumn
|
Wysłany: 09-11-2006, 13:48
|
|
|
Ja jestem zielona w militariach, ale chyba "Sokół" funkcjonuje już jako nazwa jakiegoś sprzętu latającego... |
_________________ Hey, maybe I'll dye my hair, maybe I move somewhere... |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 09-11-2006, 13:49
|
|
|
Cytat: | Kto mi powie, czemu nasze F-16 Falcon postanowiono nazwać Jastrzębiami? |
Bo mamy helikopter o nazwie Sokół;p?
Ludu, mam problem. Jak opisać tę tarczę:
I
II (tutaj jakiś geniusz ustawił ją do góry nogami)
III
by było z grubsza wiadomo o co chodzi, a nie zamęczyć czytelnika? Wszystkie trzy obrazki przedstawiają ten sam typ tarczy, który jak widać ma sporo odmian. Jeśli ktoś ma nazwę gatunkową tej cholery byłbym jeszcze bardziej wdzięczny.
EDIT = utrudnienie. Opis musi się znacząco różnić od opisu tej tarczy, która jest dużo bardziej znana i wolałbym by ich nie mylono co chwila... |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
BOReK
|
Wysłany: 09-11-2006, 14:32
|
|
|
Faktycznie, jest śmigłowiec, zapomniałem. Cóż, przynajmniej rozwialiście moje wątpliwości ^^. |
_________________ You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain
|
|
|
|
|
Grisznak -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 09-11-2006, 14:35
|
|
|
Wypukła, prostokątna ze wysuniętym ku górze lewym rogiem?