Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Kto mi powie... |
Wersja do druku |
Lila
BAKA Ranger
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Lisia Federacja Omertà
|
Wysłany: 03-12-2008, 16:31
|
|
|
yakow napisał/a: | Kto mi powie gdzie w Gdańsku (albo w ostateczności Trójmieście) można znaleźć szkołę Kendo albo Kenjutsu albo czegoś podobnego (tzn. byleby był miecz, tyle, że jakoś szkoły rycerskie z wielkimi metalowymi zbrojami nie kręcą mnie, az tak bardzo jak samuraje ;p). Bo albo Gdańsk to wielkie odludzie albo ja nie potrafię korzystać z Google... |
Niestety nie znam się zbyt dobrze na tych sztukach walki (Baa... nie mieszkam nawet w Polsce a tym bardziej w Trójmieście... ), lecz mam nadzieje, ze to coś pomoże:
Battodo: http://battodo.pl/index1.php?k=kluby
Kendo: http://kendo.gdynia.cdi.pl/page6.html |
_________________ " Twas brillig, and the slithy toves, did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.~ "
|
|
|
|
|
CainSerafin -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 03-12-2008, 18:25
|
|
|
Pytanie typu: "co to było?". Daaawno temu czytałem komiks o Batmanie, w którym Bruce Wayne walczył z innym batmanem (!?), używającym jako kostiumu czegoś w stylu pancerza wspomaganego. Aha, robo-batman walczył ze złem zabijając tych złych, a nie oddając ich w ręce policji, jak typowy superbohater powinien.
Co to był za cykl komiksów? |
|
|
|
|
|
Lila
BAKA Ranger
|
Wysłany: 03-12-2008, 18:51
|
|
|
CainSerafin napisał/a: | Co to był za cykl komiksów? |
Cykl? Nie wydaje mi się, a jeśli tak to może typowe Kioskowe 8-stronowce.
W 2000 roku bodajże jak nie wcześniej wyszła oryginalna seria Batmana zatytułowana "Batman vs. XXXXX " - mam gdzieś w Polsce w domu 2 komiksy z tej serii ( Batman vs. Predator i Batman vs. Wolverine )- każdy komiks był dość gruby jak na Batmana ale każdy tom przedstawiał osobne wątki.