Kto mi powie... |
Wersja do druku |
CainSerafin -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 09-01-2009, 22:31
|
|
|
Jakiego programu graficznego użyć by wyciąć tło z mojego avatara z Euphie? I jak to zrobić? |
|
|
|
|
|
Morg
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 09-01-2009, 22:47
|
|
|
Chociażby GIMPa. Jak?
Zaznacz różdżką tło które chcesz wyciąć
Select --> Invert
Wytnij zaznaczenie
Windows --> Dockable Dialogs --> Layers
Usuń wszystkie warstwy
Ctrl+v
Zapisz w .png (albo w czymś innym co obsługuje przezroczystość - .jpg nie obsługuje)
Gotowe. Jedyny problem jaki jest, to taki, że obrazek z przezroczystym tłem zazwyczaj mocno przybiera na wadze.
Może jest jakiś lepszy/prostszy sposób, żeby robić takie rzeczy, ale ja jestem kompletnym laikiem, który potrafi wykonać tylko najprostsze operacje. |
|
|
|
|
|
Dred
Policenaut
|
Wysłany: 13-01-2009, 11:17
|
|
|
Jakie jest prawdopodobieństwo, że produkt dotąd "aktualnie niedostępny" w ofercie "z importu" na empik.com będzie "aktualnie dostępny"? Chodzi o towar zwykle wysyłany w ciągu 30 dni.
Pytałem się Działu Obsługi Klienta i odpowiedzieli mi, że niestety nie wiedzą. Radzili też śledzić na bieżąco "poczynania" produktu. |
_________________ Znajdźcie sobie świry uczciwą pracę zamiast przebierać się w czyjeś stare łachy i powtarzać w kółko: "Patrzcie jestem głupim średniowiecznym bucem i mam make up i obcisłe rajtuzy" |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 13-01-2009, 11:50
|
|
|
Jeśli to z importu to szybciej chyba będzie po prostu spróbować zamówienia w zagranicznym sklepie, bo jest ryzyko, że empik nie będzie go miał już w ogóle. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
krew_na_scianie
kościsty seksapil
Grupy: House of Joy
|
Wysłany: 13-01-2009, 15:17
|
|
|
Mam pytanko: gdzie w Łodzi są fajne miejsca do gry w tenisa zimnego (w miarę przystępnych cenach), badmintona, lodowiska i może jakieś sympatyczne miejsca do bilarda? |