Seria Mass Effect |
Wersja do druku |
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 17-02-2012, 03:19
|
|
|
Całkiem przyjemne to demo, nie powiem. Grę preorderuję/kupię na pewno, co do tego nie mam wątpliwości. Horda jako tryb multiplayer spisuje się całkiem dobrze i nawet pasuje do uniwersum/gameplayu ME - dobrze, że nie próbowali na siłę wrzucać jakiegoś deathmatcha. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
NiBl
Seeker of Truth
Dołączył: 23 Lut 2010 Skąd: Equestria Status: offline
|
Wysłany: 17-02-2012, 07:36
|
|
|
Co do Deathmatcha to akurat wydaje mi się, że byłyby duże trudności z balansem klas (szpieg który staje się niewidzialny jest dosyć mocny mocnarny w porównaniu do żołnierza).
No i multi jest automatyczny, czyli już działa :-P |
|
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Dołączyła: 04 Sie 2005 Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
|
|
|
|
Morg
Dołączył: 15 Wrz 2008 Skąd: SKW Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 22-02-2012, 00:08
|
|
|
<insert_szczękopad_here> |
_________________ Świadka w sądzie należy znienacka pałą przez łeb zdzielić, od czego ów zdziwiony wielce, a i do zeznań skłonniejszy bywa. |
|
|
|
|
shugohakke
Najstarszy Grzyb
Dołączył: 15 Gru 2011 Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 22-02-2012, 00:24
|
|
|
Aż za dobre...
Poważnie, przecież chyba nie potrzebują się bardziej reklamować. |
_________________ I crossed the mountain and I climbed the river... |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 22-02-2012, 02:40
|
|
|
Poważnie? Po tych komentarzach spodziewałem się czegoś dużo lepszego.
@shugohakke - biorąc pod uwagę odbiór dema, który wcale nie jest jakiś strasznie pozytywny, wydaje mi się, że jednak trochę reklamy się im przyda. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 22-02-2012, 02:55
|
|
|
No, zwłaszcza te dzieciaki, znacznie bardziej creepy niż little sisters z Bioshocka. Ale sam trailer niezły, zwłaszcza ujęcia z daleka. No i 'suddenly, lazors!' :D |
_________________ ...
|
|
|
|
|
shugohakke
Najstarszy Grzyb
Dołączył: 15 Gru 2011 Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 22-02-2012, 17:28
|
|
|
No może przegiąłem, ale późno było...
Ja tam demo dość pozytywnie odebrałem, ale z drugiej strony nie wgłębiałem się. |
_________________ I crossed the mountain and I climbed the river... |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 22-02-2012, 18:46
|
|
|
shugohakke napisał/a: | No może przegiąłem, ale późno było...
Ja tam demo dość pozytywnie odebrałem, ale z drugiej strony nie wgłębiałem się. |
Mi też demo się podobało. A już w porównaniu do Dragon Age 2 to w ogóle, ale w sumie jest dość sporo rzeczy do których można się przyczepić.
Bardziej w ramach ciekawostki, uwagi co do designu dema prosto od ekipy odpowiedzialnej za Extra Credits:
Cytat: | 1. The choice to change the models for many of the characters is one that I'm actually still trying to puzzle through. I think some of the stilted animation comes out of this choice, but I can't figure out what benefit they're getting out of it.
2. Having "action" mode start with a ten minute cutscene is probably not the way to go, this though typifies the danger inherent in their 'three ways to play'. The can't have them be truly separate experiences.
3. The first time the player gets control they are pointed towards a ledge and have a large visual (the only mobile visual object) right in front of them. While the player is actually supposed to head off camera to the left this will cause many players to run straight into an invisible wall as their first action (which the team later realizes they have to compensate for by teaching the player that there are some ledges you can jump down, even though it doesn't require any special buttons to do so)
4. The palate choice for the opening city is odd. One of Mass Effect's selling points was that it got away from Modern Conflict Grey, so to start the player in such a scene plays against one of the series' strengths (especially given that this is the entry where they are clearly trying to bring in a broader audience).
5. I might be crazy but I keep seeing visual callbacks to the Halo series, I'm not sure if this is conscious or not...this one though may just be me. |
|
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Dołączyła: 04 Sie 2005 Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 22-02-2012, 20:43
|
|
|
Punkt pierwszy jest cokolwiek fascynujący. Modele postaci w ME były dość kiepskie - część pierwsza to żenada, w drugiej jest tylko trochę lepiej, także nie rozumiem dlaczego oni nie rozumieją zmian :D Na pewno nie jest to casus AC Revelations, gdzie Desmond nagle zaczyna wyglądać jak Adam Sandler, a nie model, którego twarz została wzięta jako wzorzec w AC2 >.>
Przynajmniej nie wyglądają już tak plastikowo, dammit... |
_________________
|
|
|
|
|
shugohakke
Najstarszy Grzyb
Dołączył: 15 Gru 2011 Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 22-02-2012, 21:00
|
|
|
Mnie ubawił drugi. Czy ktoś w ogóle traktował action mode poważnie? ;D |
_________________ I crossed the mountain and I climbed the river... |
|
|
|
|
NiBl
Seeker of Truth
Dołączył: 23 Lut 2010 Skąd: Equestria Status: offline
|
Wysłany: 23-02-2012, 21:33
|
|
|
Znaczy ja tam mam większe zastrzeżenia do części multiplayerowej...
Już w ME2 byliśmy pozbawieni mini-mapy i lokacje były proste (prowadziły nas za rączkę).
Biorąc pod uwagę jak zachowuje się te wspaniałe "koło dialogowe" to nie zdziwiłbym się gdyby się go po prostu pozbyli w części action (akurat tego nie wybrałem...). Co akurat już było widoczne w Dragon Age-u 2 (i chyba nawet w ME2) gdzie zdarzały się wybory, które kompletnie nic nie wnosiły.
Mnie bardziej martwią sprawy stylu -> słabo działające celowanie -> trafiam ewidentnie przeciwnika w rękę, a mu głowa odpada (albo widzę jak gościu trafia w głowę, a to pudło).
Na mapie multiplayerowej (tej z Noverii) dało się na stałe zablokować lądując w złym miejscu na zasłonie (przeciwnicy nie byli w stanie ciebie wykryć i ty nie byłeś w stanie zabić nikogo).
Tak gram na multi i nie widzę możliwości resetowania statystyk, co akurat uważam, za dość istotne szczególnie dla multi...
Sklepik na multi po prostu ssie. Wy też byście się wkurzyli jakbyście już 3 razy odblokowali jedną i tę samą postać (co śmieszniejsze nic to mi nie daje, bo klasę tę mam już 20 poziomową...) |
|
|
|
|
|
shugohakke
Najstarszy Grzyb
Dołączył: 15 Gru 2011 Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 23-02-2012, 21:47
|
|
|
Ja nie mam żadnych zastrzeżeń do multi (podobnie do atcion mode'a) z tego prostego powodu, że nie zamierzam się do nich zbliżać ^^ To zbędne udziwnienia w dobrej formule gry moim zdaniem.
Rozpakowywanie wersji na Xboxa.
Dwustronna okładka ^^ |
_________________ I crossed the mountain and I climbed the river... |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 29-02-2012, 03:38
|
|
|
Tłumaczenie zamieszczonego przez Kotaku fragmentu mangi ME z Dengeki Online. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
|