FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 397, 398, 399  Następny
  Jakie anime obejrzeć? / Widziałem (...), co polecicie?
Wersja do druku
fm Płeć:Mężczyzna
Okularnik


Dołączył: 12 Mar 2007
Status: offline

Grupy:
Alijenoty
PostWysłany: 16-10-2009, 16:46   

Zubek - to może Tetsuwan Birdy Decode (tutaj dwie osoby dzielą wspólne ciało, ale w praktyce wychodzi na to samo) albo ew. Kashimashi (tylko tutaj z kolei się nie biją, bo to taka komedia romantyczna pseudoyuri).

_________________
Kryska: Weaponized diplomacy was successful!
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
evin Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 08 Mar 2009
Status: offline
PostWysłany: 16-10-2009, 17:30   

szukam jakiegos fajnego anime ;] cos takiego gdzie cos ktos ma moc (głowny bohater) lub moze tez byc manga
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Vodh Płeć:Mężczyzna
Mistrz Sztuk Tajemnych.


Dołączył: 27 Sie 2006
Skąd: Edinburgh.
Status: offline

Grupy:
Alijenoty
Fanklub Lacus Clyne
PostWysłany: 16-10-2009, 17:39   

Anime, w którym główny bohater ma moc albo mangę - chyba najbliżej będzie Death Note... I jest całkiem dobry, tak już odkładając żarty na bok.

_________________
...
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Gucia Płeć:Kobieta


Dołączyła: 05 Lip 2009
Status: offline
PostWysłany: 16-10-2009, 18:39   

Idealnym wyborem byłyby: Samurai champloo , Soul Eater, Baccano!, Bleach, Dragon ball, Naruto,Canaan, Blood+ i Hellsing. To tak między innym.Pierwsze 3 moim zdaniem sę najlepsze, następne 3 to klasyka, której wątpię abyś nie znał, a pozostałe to przeplataki fabuły i scen walki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Kael-Thas Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 17 Sie 2009
Status: offline
PostWysłany: 16-10-2009, 19:37   

Witam
Szukam anime podobnego Ga Rei Zero i Elfen Lied. Najbardziej interesuje mnie ciekawa fabuła, "kreska" jest mniej ważna. Poza tym wolałbym, żeby nie był to romans lub mało wymagająca komedia (w sumie komedia raczej i tak nie będzie podobna do EL czy Ga Rei Zero), choć tego typu wątki byłyby mile widziane. Wszelkie supermoce, nadludzkie umiejętności czy kontakty z zaświatami też mogą być, ale i bez nich mogę się obejść. Na koniec dodam, że wolę smutne historie (sam nie wiem czemu).
Za wszystkie propozycję z góry dziękuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ZUBEK Płeć:Mężczyzna
Niestety, to ja ...

Dołączył: 31 Sie 2009
Status: offline
PostWysłany: 16-10-2009, 19:57   

MF wielkie, naprawdę wielkie dzięki. Dałeś mi sens życia tymi anime, od razu się w nich zakochałem. Pozostaje mi tylko jedno.
Drogi FM oficjalnie chce się zapytać czy mogę założyć kult którego zadaniem będzie czcić cię za twą wielką mądrość XD

_________________
Lubię dobre Anime
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Riuuku Płeć:Mężczyzna

Dołączył: 13 Kwi 2009
Status: offline
PostWysłany: 16-10-2009, 20:03   

Witam. Mógłby ktoś podać jakieś anime podobne do NHK ni Youkoso! ? Bardzo mi się podobało...jak ktoś zna coś podobnego proszę o podanie tytułu i wielkie dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fm Płeć:Mężczyzna
Okularnik


Dołączył: 12 Mar 2007
Status: offline

Grupy:
Alijenoty
PostWysłany: 16-10-2009, 20:07   

ZUBEK napisał/a:
Drogi FM oficjalnie chce się zapytać czy mogę założyć kult którego zadaniem będzie czcić cię za twą wielką mądrość XD

Łaskawie udzielam zezwolenia ;)

_________________
Kryska: Weaponized diplomacy was successful!
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Zyll666 Płeć:Mężczyzna
Ktoś tam


Dołączył: 01 Mar 2008
Skąd: Gdańsk
Status: offline
PostWysłany: 16-10-2009, 20:39   

Szukam anime, które można określić jako "girls + guns". Canaan , Black Lagoon, Burst Angel widziałem, a Gunslinger Girl raczej odpada. Poza tym zaraz się zabieram za Noir. Jest jeszcze coś ciekawego ? Jak najbardziej mogą być starsze tytuły.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ZUBEK Płeć:Mężczyzna
Niestety, to ja ...

Dołączył: 31 Sie 2009
Status: offline
PostWysłany: 16-10-2009, 21:20   

A właśnie zna może ktoś jeszcze jakieś anime z tych o które prosiłem. Bo te od FM tak mi się spodobały że w niedziele a najpóźniej w poniedziałek je skończę i nie będę miał co oglądać.

_________________
Lubię dobre Anime
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kokodin Płeć:Mężczyzna
evilest fangirl inside


Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Nałeczów
Status: offline

Grupy:
Samotnia złośliwych Trolli
PostWysłany: 16-10-2009, 21:22   

Jeżeli szukać poszczególnych sztuk to Yoko z Gurren laggan była by prawdziwym przykładem.
Nawet się z niej śmieją "Zabrać jej ciało i co zostanie? Big ass riffle (sorki źle się tłumaczy)"
Poza tym dziewczynki z Vandreada mają fajne uzbrojenie. Ale do noir to raczej podobne będą Daphne in the Brilliant Blue i Najica Blitz Tactics ewentualnie Mezzo a na samym krańcy wszechświata Avenger. Albo nawet Michiko to Hatchin

Zubek , birdy ma dwie serie :] , poczytaj mangę pretty face.

Riuuku w czym ma to być podobne ? Nie widziałem latającego puddingu nigdzie indziej, psychologia hikikomori też jest ciężka do powielania. Ale jakby skrzyżować genshikena z eden of the east, to może by wyszło coś ciekawego (nie mówię że same w sobie nie są). Jedno jest o wyciąganiu otaku z własnego świata do tego "dorosłego" a druga o przygodach grupki hikikomori po sfingowanym bombardowaniu Japonii (fajne hipopotamki).

Kael-Thas oglądała ty Gantz?
Trochę w stronę el może leżeć też Lunar Legend Tsukihime, Hellsing lub Higurashi no Naku Koro ni. Ale to ostatnie to pętlowiec , bez ogarnięcia całości może się wydawać bezmyślnym pokazem tortur.


Ostatnio zmieniony przez kokodin dnia 16-10-2009, 21:44, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Gucia Płeć:Kobieta


Dołączyła: 05 Lip 2009
Status: offline
PostWysłany: 16-10-2009, 21:41   

Zna ktoś jakieś psychodeliczne anime typu SE Lain, Ghost hound. Jeśli tak to proszę o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Zyll666 Płeć:Mężczyzna
Ktoś tam


Dołączył: 01 Mar 2008
Skąd: Gdańsk
Status: offline
PostWysłany: 16-10-2009, 21:45   

Dzięki ^^ Laggana ( w końcu skądś Viral na avku jest ^^ ) i Avengera akurat widziałem. Ale o Najica Blitz Tactics jeszcze nie słyszałem ^^ Po openingu jakoś mi się z Aiką skojarzył. O Mezzo mi się nie dawno przypomniało, ale znowu w końcu tego nie obejrzałem. Chyba nawet nikt tego nie zsubował, chociaż może słabo szukałem.


Ostatnio zmieniony przez Zyll666 dnia 16-10-2009, 21:52, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Riuuku Płeć:Mężczyzna

Dołączył: 13 Kwi 2009
Status: offline
PostWysłany: 16-10-2009, 21:47   

chodzi o fajną fabułę. były tam pokazane takie problem hmm ludzkie xd coś mnie tam ciągnęło ale sam dokładnie nie wiem co dlatego pisze i prosze o rade
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ZUBEK Płeć:Mężczyzna
Niestety, to ja ...

Dołączył: 31 Sie 2009
Status: offline
PostWysłany: 16-10-2009, 21:52   

Kokodin to nie robi dużej różnicy. Po prostu skończę je we wtorek albo środę, i tak nie mogę w nocy spać, więc przynajmniej będę mógł jakoś spożytkować ten czas. XD

_________________
Lubię dobre Anime
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 118 z 399 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 397, 398, 399  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group