Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Jakie anime obejrzeć? / Widziałem (...), co polecicie? |
Wersja do druku |
macOS22
Dołączył: 19 Paź 2008 Status: offline
|
Wysłany: 26-01-2010, 23:36
|
|
|
Dzięki za propozycje, zacząłem oglądać samurai champoo bo i tak już kiedyś się do niego przymierzałem, a na deser zostawię sobie sengoku;] |
|
|
|
|
|
Jarmac1
Samotnik i marzyciel
Dołączył: 23 Sty 2010 Status: offline
|
Wysłany: 27-01-2010, 07:59
|
|
|
Mógłby mi ktoś doradzić jakiś tytuł podobny do Crest of the Stars. Chodzi mi o tytuł w którym główną rolę zwrócono na postaci. Gatunek nie gra roli, ale preferuje space opere, albo okruchy życia. |
|
|
|
|
|
kokodin
evilest fangirl inside
Dołączył: 25 Paź 2007 Skąd: Nałeczów Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 27-01-2010, 11:31
|
|
|
Bezkonkurencyjne w tym przedziale wydają się Vandread i Gurren Lagann. Jedno to kosmiczni piraci w skłaczcie 150(+-1) kobiet i 3 facetów. Którzy z racji mieszkania na innych planetach "pierwszy raz widzą osobnika odmiennego gatunku". Mnóstwo stereotypów i nieposzumień do przełamania. Poza tym statek piracki staje się de facto ostatnią nadzieją ludzkości. W Lagannie mamy rozwój Indywiduów stłamszonego podziemnego świata, aż po ekspansje do gwiazd dzięki "duchowi walki". Niektóre postaci są na prawdę wyraziste. Podobnie jak wszechobecna śmierć. Dodatkowo ze spce operów takie dwa dziwniejsze. Zone of the ender , dolores i, oraz Terra e... . Obydwa o stosunkach ludzi i ludzi' .
I może jeszcze Solty rei. Też o stosunkach starego drania z rodziną i przyjaciółmi. Oraz trochę kosmicznego bełkotu w stylu studia gonzo.
Dwa pierwsze są genialne zarówno w oryginale jak i w wersji anglojęzycznej w dubbingu. Dolores jest w dubbingu trochę drętwa ale ujdzie a Terra z tego co pamiętam niema duba.
Solty ma duba pomiędzy dobrym a idealnym. |
Ostatnio zmieniony przez kokodin dnia 27-01-2010, 11:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
moshi_moshi
Szara Emonencja
Dołączyła: 19 Lis 2006 Skąd: Dąbrowa Górnicza Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne WOM
|
Wysłany: 27-01-2010, 11:37
|
|
|
Jarmac1, polecam Mugen no Ryvius, naprawdę znakomita seria, w której to właśnie postacie są najważniejsze. Co prawda, jest to space opera, ale jej klimat nijak ma się do Crestów. To taki dobry film katastroficzny w kosmosie, tylko bez stada superbohaterów, za to z normalnymi ludźmi. |
_________________
|
|
|
|
|
Talantea
Seksowna laleczka
Dołączyła: 16 Gru 2009 Status: offline
|
Wysłany: 27-01-2010, 14:28
|
|
|
Ogladnelam wlasnie caly Death Note i wszystko inne co z ta seria zwiazane. Szukam czegos rownie dobrego i tak wciagajacego, najlepiej aby bylo w podobnych realiach, bez magii, ale z tajemniczym watkiem.
EDIT (PS: Nie posiadam polskich znakow, wiec nie moge dostosowac sie do poprawnego polskiego pisma) |
_________________
Ostatnio zmieniony przez Talantea dnia 27-01-2010, 17:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mirror
Santa Echoś.
Dołączyła: 16 Gru 2009 Skąd: Bo... ja... Nie pamiętam. Status: offline
|
Wysłany: 27-01-2010, 16:43
|
|
|
Talantea napisał/a: | Nie posiadam polskich znakow, wiec nie moge dostosowac sie do poprawnej interpunkcji |
Że się tak czepię... Do poprawnej interpunkcji nie są potrzebne polskie znaki, bo interpunkcja to przecież przecinki, kropki, itp. |
_________________
|
|
|
|
|
Talantea
Seksowna laleczka
Dołączyła: 16 Gru 2009 Status: offline
|
Wysłany: 27-01-2010, 17:28
|
|
|
Zle sie wyrazilam =.= |
_________________
|
|
|
|
|
Majo-san
Dołączyła: 31 Sie 2009 Status: offline
|
Wysłany: 27-01-2010, 18:58
|
|
|
Talantea, sprawdź Eden of the East oraz Ghost Hunt. Takie same jak Death Note to nie są, ale mają interesujący wątek. |
|
|
|
|
|
Firerod
Dołączył: 19 Sty 2010 Status: offline
|
Wysłany: 27-01-2010, 20:19
|
|
|
Talantea, ja polecę Ci Busou Renkin, fajny klimat i wciąga. |
|
|
|
|
|
miqziomq
Fan Rosario To Vampire
Dołączył: 10 Sty 2010 Status: offline
|
Wysłany: 28-01-2010, 15:02
|
|
|
Siema.Tym razem szukam czegoś podobnego do ,,Suzuka''.Bardzo mnie to wciągnęło,jeżeli ma ktoś coś podobnego to proszę o odpowiedz.
Z Góry Dziękuję MiQ |
|
|
|
|
|
kokodin
evilest fangirl inside
Dołączył: 25 Paź 2007 Skąd: Nałeczów Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 28-01-2010, 15:31
|
|
|
Miqziomq, Zwróć uwagę na to, jak ty zadałeś pytanie a jak zrobił to Jarmac1. Na jego pytanie odpowiedzieć jest bardzo łatwo , na twoje bardzo trudno i to nie z powodu samego tytułu. Dlatego , że u niego wiadomo w którą stronę zmierzamy. U ciebie jedynym punktem odniesienia jest tytuł. Na tak postawione pytanie owszem da się odpowiedzieć np. tak http://www.anime-planet.com/anime/suzuka , ale chyba nie takiej odpowiedzi oczekujesz. Dzieje się tak dlatego, gdyż dwóch identycznych tytułów niema (wyłączamy schematyczne haremówki z "generatora haremów losowych"). A nawet gdyby były , ten drugi z racji podobieństwa , nie był by wcale taki ciekawy. Krótko mówiąc brakowało by tam świeżości. Dlatego zawsze powtarzam eksperymentujcie z gatunkami. Ja jak zaczynałem miałem obsesje za punkcie aniołów i absurdalnie zimnych , zamkniętych w sobie dziewczyn (Rei Ayanami , Yuki Nagato, Guu) i nadal mam. Ale ile można oglądać to samo?
O właśnie, jest coś o takich "Nagato" w repertuarze z ostatnich dwóch lat?(nie chodzi mi tu o endles eight) |
_________________ kokodin pisze się zawsze z małej litery
Jeżeli mówił bym normalnie , nie było by sensu ze mną rozmawiać.
Miłośnik wszystkiego co czarne, zielone, żółte lub okrągłe.
Jeżeli to czytasz to się nudzisz.
|
|
|
|
|
mizu
`nihil novi`
Dołączył: 18 Kwi 2009 Status: offline
|
Wysłany: 28-01-2010, 22:06
|
|
|
miqziomq myślę, że Over Drive Ci podejdzie.
Talantea poleciłbym też Darker than BLACK.
Jarmac1 oprócz zaproponowanych można skusić się także na Macross Frontier, tu na szczególną uwagę zasługuje dopracowana oprawa techniczna. |
_________________
|
|
|
|
|
Firerod
Dołączył: 19 Sty 2010 Status: offline
|
Wysłany: 29-01-2010, 16:29
|
|
|
Szukam fajnej historii romantycznej, najlepiej jak by była haremówką z dość liczną liczbą odcinków 20+ aby na trochę wciągnęła. Interesują mnie tylko anime z "miłą kreską". Oglądałem już Suzuka, Shuffle, Ai Yori Aoshi dwa sezony :*, da capo, Tokimeki Memorial.
Proszę o jakieś ciekawe propozycje. |
|
|
|
|
|
0rdi
Last man on the moon.
Dołączył: 18 Paź 2009 Status: offline
|
Wysłany: 29-01-2010, 16:46
|
|
|
Rosario to Vampire 1/2, Hatsukoi Limited, Sola.
Poza tym obejrzałeś wszystko co jest związane z Da Capo? Sam obejrzałem 1. serię, ale tam jest ich chyba 3 i do tego speciale/ova. |
_________________
|
|
|
|
|
Firerod
Dołączył: 19 Sty 2010 Status: offline
|
Wysłany: 29-01-2010, 16:53
|
|
|
Da capo obejrzałem wszystkie serie:P. Sola i Htsukoi Limited odrzuca mnie ilością odcinków. |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|