Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Jakie anime obejrzeć? / Widziałem (...), co polecicie? |
Wersja do druku |
Doktor J
The Mad Scientist
|
Wysłany: 26-07-2011, 23:51
|
|
|
Witam, po baaaardzo długiej przerwie (to było chyba z 2 lata) :)
Przejdę do meritum. Do tej pory oglądałem zwykle SF i pochodne, czy też krwawe rzeczy. Wziąłem do ręki Onegai Teacher, gdyż oczekiwałem SF, ale otrzymałem ciepłą i pozytywną komedię. Na fali zacząłem Onegai Twins (aktualnie jestem na 10 odcinku). Okazuje się, że SF może być tylko kosmetycznym dodatkiem do wciągającego anime.
Szukam właśnie ciepłej komedii romantycznej, raczej szkolnej, realistycznej bądź z bardzo niewielkim dodatkiem fantastyki i nie chorującej na Moe. Nasuwa mi się na myśl Nodame Cantabile. Możecie zaproponować coś więcej? Jestem zielony w tym gatunku. |
|
|
Goso
|
Wysłany: 27-07-2011, 00:27
|
|
|
Poleciłbym Honey & Clover, tylko mało tam szkoły. |
|
|
|
|
|
kokodin
evilest fangirl inside
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 27-07-2011, 01:11
|
|
|
Mnie nasuwa się trójkąt bermudzki, ale tylko jeden wierzchołek, albo dwa. Lovely Complex i Kimi ni Todoke. Tak jak prosiłeś ciepłe komedie romantyczne, bez dodatków niepotrzebnych. W których i romansowa i komediowa strona stoją na wysokim poziomie. Serie Onegai są dość specyficzne, gdyż podchodzą do wątków poważnie. Mimo, że same wątki wydają się być dopasowane dość losowo. Jeżeli w miejscu sf może znaleźć się odrobina magii, to odpowiedzią jest jeszcze Asatte no Houkou. |
|
|
|
|
|
LooQ
|
Wysłany: 27-07-2011, 02:47
|
|
|
A ja polecam Full Metal Panic!. A dokładniej pierwsze dwa sezony: Full Metal Panic! oraz Full Metal Panic? Fumoffu. Ostatni sezon nie jest zły, ale jest o wiele bardziej nastawiony na dramat niż na komedię. |
|
|
|
|
|
Phantom
You wanna play too ?
|
|
|
|
|
Enevi
苹果
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 27-07-2011, 11:56
|
|
|