Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Kim chcecie zostać w przyszłości? |
Wersja do druku |
korsarz
a taki jeden...
|
Wysłany: 24-01-2008, 13:09
|
|
|
Moja przyszłość... No cóż, jeśli idzie o pracę, to najbardziej mnie interesuje praca w laboratorium medycznym (morfologia krwi i tego typu rzeczy) - w końcu studiuję biologię z dopiskiem "medyczna" ^^ . Aczkolwiek na studiach idzie mi raczej średnio, bo nie rozumiem, do czego mi będzie potrzebna znajomość nazwy łacińskiej i systematyki fiołka gajowego, skoro nie zamierzam się zajmować zawodowo botaniką... >_>
Takie rzeczy jak rysowanie, to zostawiam na zasadzie hobby, czy zajęcia w wolnym czasie - na tym nie zarobiłbym prawie nic, poza tym lubię rysować i nie chcę, by przyjemność stała się z czasem przymusem... ^^
Myślałem kiedyś o muzyce, ale niestety finanse nie pozwalają mi się zająć tym rodzajem muzyki, który najbardziej by mnie interesował (syntezatory kosztują średnio 20 000 PLN ^^' . I mówię o masowo produkowanych cyfrówkach, syntezatory analogowe Mooga kosztują pewnie dużo więcej... >_> ). |
|
|
|
|
|
Slox
|
Wysłany: 24-01-2008, 17:17
|
|
|
Ze względu na moje zainteresowania, chciałbym zostać grafikiem komputerowym. Kto wie, planuje studia informatyczne w tym kierunku. |
|
|
|
|
|
Ras Zielin
Jah bless You!
|
Wysłany: 25-01-2008, 12:30
|
|
|
Co może robić człowiek, który nie ma własnego szczęścia, a cieszy się szczęściem innych? |
_________________ Iku zo! |
|
|
|
|
Nanoha
Lovely Girl
|
Wysłany: 20-02-2008, 17:27
|
|
|
Ja jeszcze nie wiem, jak byłam trochę młodsza chciałam zostać chirurgiem potem lekarzem sądowym, ale jak się dowiedziałam, że muszę zdawać biologie na maturze to zrezygnowałam. Następnym moim marzeniem było zostać aktorką, ale po pewnym czasie doszłam do wniosku, że i może talent się liczy, ale wygląd bardziej. A od jakiegoś czasu zaczęłam marzyć o podkładaniu głosu, zostać Seiyuu ^__^ |
|
|
|
|
|
Ari
Livin' la Vida Loca
|
Wysłany: 22-02-2008, 10:28
|
|
|