Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
O książkach... Czyli o wszystkim |
Wersja do druku |
Chudi X
|
Wysłany: 08-03-2012, 22:06
|
|
|
Mam problem, chciałbym zakupić w ramach prezentu dla kumpla kilka książek z gatunku podróżniczo-przygodowego. Niestety nie znam się na tym zupełnie (nie mój typ książek). Zastanawia mnie, czy bylibyście w stanie polecić coś ciekawego i wartego uwagi. Kilka kryteriów:
- Nic o Tomku Wilmowskim - kumpel przeczytał to wiele razy, ostatnim czasem nawet dałem mu swoje egzemplarze. Książki Juliusza Verna też odpadają.
- Elementy westernu mile widziane, tylko nic Karola Maya. Sprawa wygląda podobnie jak z Tomkiem.
- Nic Kapuścińskiego, kumpel za nim nie przepada.
- Żeby były jakiekolwiek szanse, że spodoba się to osobie dorosłej, wiek 55.
Jakieś sugestie? |
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 08-03-2012, 22:48
|
|
|
Książki Ossendowskiego wchodzą w grę? Pisze ciekawie, zwykle o podróżach po Dalekim Wschodzie. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Tabris
Snowflake
|
Wysłany: 09-03-2012, 12:35
|
|
|
Urawa napisał/a: | Rastlin słusznie stwierdził, że są jednym człowiekiem, podzielonym na dwa ciała. Do jednego poszedł rozum, a do drugiego mięśnie. Niemniej, do tej pory Caramon mi nie przeszkadzał, spełniał w zasadzie stereotyp wojownika. Po prostu to "rozdarcie" między Tiką a Rastlinem wypada nieprzekonująco. |
No bo jak on może zabawiać się teraz z Tiką, gdy jego brat może gdzieś cierpieć i szlochać w kąciku? Ale tak w ogóle oboje są od siebie uzależnieni. Raist przez swoje chorowite ciało, cały czas potrzebuje opieki brata, a dla Caramona opieka na bratem jest jedynym sensem w życiu(ciekawe jakby zareagował, gdyby brat nagle zniknął?). Wszystko poświecił dla niego, sprawność we władaniu mieczem nabierał tylko po to by móc go lepiej chronić. No i najważniejsze... jak zapewne zauważyłeś Caramon jest ślepo posłuszny Rastlinowi.